نام حاج قاسم سلیمانی دشمن را به وحشت می‌اندازد

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: سردار سلیمانی آنچنان نزد دشمن و در منطقه شناخته شده بود که با حضورش در منطقه دشمن به رعب و وحشت می‌افتاد.

نام حاج سلیمانی دشمن را به وحشت می‌اندازد/اخلاص از ویژگی بارز شهید سلیمانی استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سردار فرهنگ دوست یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در آیین گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بافق به تشریح عملیات کربلای ۵ پرداخت و به رشادت‌های سردار سلیمانی در این عملیات اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی در این عملیات با روحیه جهادی خود توانست باعث پیروزی لشکر ثارالله شود و اگر فرماندهی او نبود به یقین لشکر شکست می‌خورد.

او با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس تبعیت پذیری از امام راحل و توکل به خدا و ائمه، تنها برتری ما بر دشمن بود افزود: در دوران دفاع مقدس با تاکتیک و روحیه جهادی پیرو شدیم و امروزهم با همین روحیه جهادی که شامل توکل به خدا، توسل به اهل بیت، وحدت و تبعیت از رهبری است، پیروز می‌شویم.

سخنران آیین گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بافق عدم زنده نگه داشتن روحیات دوران دفاع مقدس را سبب گمراهی بیان کرد و ادامه داد:این روحیات در سردار سلیمانی زنده بود و توجه به شب زنده داری، احترام به والدین، تبعیت پذیری و اخلاص از روحیات او محسوب می‌شود.

سردار فرهنگ دوست همچنین به ویژگی‌های بارز سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت:ورد زبان سردار، خدا و اهل بیت بود و شهادت برای او اتفاقی نبود و مدتی تلاش می‌کرد که شهید شود.

او مخلص بودن برای خدا و دوری از ریا را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت:وقتی اخلاص باشد می‌توان به سربلندی دست یافت و سردار برای خدا کار می‌کرد.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به اشغال سوریه توسط داعش تصریح کرد:سردار سلیمانی آنچنان نزد دشمن و در منطقه شناخته شده بود که با حضورش در منطقه دشمن به رعب و وحشت می‌افتاد و این عظمت به خاطر اخلاص و توکل به خداست.

سردار فرهنگ دوست تصریح کرد:سردار سلیمانی با فشار زیاد، داعش را ریشه کن کرد و توانستیم در سوریه با کمترین تلفات پیروز شویم.

او با بیان اینکه شهید زنده و روح شهید ناظر بر همه چیز است تاکید کرد: شهید از جسم خارج می‌شود و به سمت خدا می‌رود.

لزوم شناخت منافقان و توجه به روحیه جهادی و پیاده سازی آن در کشور از دیگر مواردی بود که سردار فرهنگ دوست، همرزم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به آن اشاره کرد.

اجرای سرود سفیران عشق به مناسبت شهادت سردار دلها، مداحی در وصف شهید، دلگویه با سردار سلیمانی و کشیدن تصویر سردار و رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این سپهبد در بافق بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.