انگلیس از دولت بغداد خواست به نظامیان این کشور اجازه بدهد در عراق بمانند.

درخواست انگلیس از عراق برای باقی ماندن نیروهایش در این کشوربه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، انگلیس از دولت بغداد خواست به نظامیان این کشور اجازه بدهد در عراق بمانند.

بر این اساس، دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس در تماس تلفنی با عادل عبدالمهدی، نخست وزیر موقت عراق، از وی خواست علی رغم تصویب پارلمان عراق برای اخراج نظامیان خارجی، اجازه باقی ماندن نظامیان انگلیسی در این کشور را بدهد.

دولت انگلیس با اشاره به روابط خوب خود با بغداد و نیز حضور لندن در ائتلاف به اصطلاح مبارزه با داعش، خواستار باقی ماندن در این کشور شد.

گفتنی است، طرحی که در پارلمان عراق دیروز یکشنبه تصویب شد، بر لزوم اقدام دولت برای پایان دادن به حضور نیرو‌های آمریکایی در عراق تاکید می‌کند.

پارلمان عراق خواستار اقدام برای پایان دادن به حضور تمام نیروهای خارجی در خاک عراق، لغو درخواست کمک‌ از ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش، منع استفاده نیروهای خارجی از حریم هوایی عراق به هر دلیلی، شکایت از آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل متحد و نیز انحصار تسلیحات در دست دولت عراق شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۷ دی ۱۳۹۸
ببینیددرخواستهای روباه را میخواد نیروهایش بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
انگلیس دست نشانده امریکاست مث خر و پالون خر میشند ما میگیم خر با پالونش برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
غلط کردتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
یکبار هم شده مقاومت کنید کمی غیرت داشته باشید و خاک کشورتون رو به بیگانه ندید به خدا جوان های شما قدرت و غیرت دفاع از ناموس و وطن رو دارند این خارجی ها فقط قصد غارت نفت شمارو دارند برای یکبار هم شده متحد بشید کشورهای عربی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
انگلیس هم روباه مکار و حیله گر پیری است که در خفا تفرقه و دشمنی و تجزیه طلبی را رواج می دهد و بایستی از کشورهای منطقه اخراج شود
آخرین اخبار