رئیس هیات افتای استان بوشهر گفت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی موجب قدرت بیشتر محور مقاومت می‌شود و جبهه مقاومت از این به بعد بااقتدار مضاعف خواب را بر آمریکایی و صهیونیستی حرام می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شیخ خلیل افرا عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و رئیس هیات افتای استان بوشهر با تسلیت و تبریک شهادت مجاهد بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابوالمهدی را به رهبر معظم انقلاب، نیرو‌های مسلح، مجاهدین جبهه و جهاد مقاومت و ملت سرافراز ایران افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی به وسیله پهباد آمریکایی، نشانگر این است که آمریکا و صهیونیست غاصب در دستیابی به اهداف خود در منطقه ناکام مانده‌اند و در نهایت دست پلید و کثیفشان را به خون مطهر حاج قاسم سلیمانی رنگین کردند.

او، بابیان اینکه خون حاج قاسم مایه حیات دوباره محور مقاومت و قدرت مضاعف اسلام خواهد بود، افزود: یقین بدانید جبهه جهاد و مقاومت بااقتدار و قدرت و انگیزه بیشتر خواب راحت را بر جنایتکاران آمریکایی و صهیونیستی حرام خواهد کرد.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت خطاب به آمریکا و ترامپ گفت: یقین بدانید که خون سیدالشهدای محور مقاومت حاج قاسم بر زمین نخواهد ماند و به‌زودی بهای سنگینی پرداخت خواهید کرد و بدانید ازاین‌پس نه در منطقه و نه در هیچ کجای عالم حتی در کاخ سیاه امنیت نخواهید داشت.

افرا تصریح کرد: تنها چیزی که می‌تواند خون‌بهای شهید سلیمانی باشد ازاله کامل آمریکا از منطقه است شر آمریکا باید از سر ملت منطقه کم شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.