نایب قهرمان اردبیلی وزنه برداری المپیک:

راه و آرمان سردارسلیمانی را ادامه خواهیم داد

نایب قهرمان اردبیلی وزنه برداری المپیک بر ادامه راه و آرمان سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی وزنه‌بردار دستهٔ فوق سنگین اردبیلی با ابراز تاسف از ترور ناجوانمردانه سپهبد سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی ایران در 8 سال جنگ نابرابر با رشادت های سردارانی همچون شهید سلیمانی به پیروزی رسید و این آرامش و آسایش کنونی را مدیون خون شهیدانی هستیم که از جان و خانواده های خود برای امنیت گذشتند و باید قدردان این امنیت باشیم .

او با بیان اینکه سردار سلیمانی جا مانده از آن جوانان با غیرتی بود که با چنگ و دندان از کشور حفاظت کردند افزود : محبوبیت حاج قاسم جهانی بود و رشادت های این مرد بزرگوار هیچگاه از فکر و ذهن ملت ایران و حتی جهانیان فراموش نخواهد شد . این مرد بزرگوار علیه جنایتکاران گام برمی داشت و به همه جهانیان درس ایستادگی ، مقاومت و پایداری داد.

این قهرمان ارزنده اردبیلی ضمن تسلیت شهادت سردار دل ها به جامعه ایران گفت : امروز می بینیم که بعد از شهادت مظلومانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی ملت ایران برای نشان دادن اتحاد و یکپارچگی خود را به کل دنیا به صحنه آمدند و همه ما قول می دهیم در خط و آرمان این بزرگمرد بمانیم و در برابر بیگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده ایم .

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.