نیرو‌های مسلح خراسان رضوی با برگزاری مراسمی در مهدیه مشهد یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یاران شهیدش را گرامی داشتند.

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی با حضور نیروهای مسلح خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نیرو‌های مسلح خراسان رضوی با حضور امام جمعه مشهد و مسئولان ارشد نظامی و انتظامی استان به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با برگزاری مراسمی در مهدیه مشهد یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یاران شهیدش را گرامی داشتند.
 
حجت‌الاسلام محمد کاظم راشد یزدی استاد حوزه و دانشگاه گفت: ۱۵۶ کشور حرکت غیر انسانی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی را محکوم کردند که این امر نشان می‌دهد بشر به بلوغ رسیده و تحمل حکومت ظلم و جور و استکبار را ندارد.

او ادامه داد: پرچم ابرقدرتی معنوی ایران اسلامی بر دل‌های مردم در اهتزاز است، مردم کشور‌های مختلف با عکس شهدای مقاومت اسلامی به میدان آمدند و زمزمه کردند که هر کشوری نیرو‌های آمریکایی را از کشور خود بیرون کند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهه مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتها پیام//م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.