تعدادی از ثبت نام کنندگان برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در مشهد مرتکب تخلفات انتخاباتی شده اند و در صورت بی توجهی به تذکرات، رد صلاحیت می شوند.

رد صلاحیت در صورت بی توجهی به تذکرهابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد کمال سرویها مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: برخی اقدامات متقاضیان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در مشهد، تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود و بی‌توجهی به تذکرات به رد صلاحیت آنها منجر می شود.

او ادامه داد: هر گونه نصب بنر‌ در مکان‌ها مانند مساجد و اقدام به سخنرانی تخلف محسوب می شود، حضور در یک مراسم فی نفسه ایرادی ندارد، اما سخنرانی، اعلام برنامه و مردم را دعوت به خود نمودن تخلف انتخاباتی است و موجب دریافت تذکر می‌شود.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد رسیدگی به صلاحیت داوطلبان نامزدی نمایندگی انجام شده و تا پنج روز دیگر به اتمام می‌رسد.

سرویها افزود: نتیجه رسیدگی به صلاحیت‌ها ۲۱ دی به هیات مرکزی شورای نگهبان و ۲۲ دی نیز به داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس در خراسان رضوی اعلام می شود و افراد رد صلاحیت شده می‌توانند در مدت زمان تعیین شده اعتراض خود را ثبت نمایند.

از مجموع ۲۹۰ نفر از مسافران بهارستان، ۱۸ نفر از خراسان رضوی هستند.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.