اعضای شورای اسلامی خاش مصوبه نامگذاری یک خیابان به نام شهید حاج قاسم سلیمانی را تصویب و به شهردار این شهر ابلاغ کردند.

یک خیابان در خاش به نام سپهبد شهید سلیمانی نام‌گذاری شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خدایار ریگی رییس شورای اسلامی شهر خاش اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی در نشست امشب خود بر تغییر خیابان خیام در حوالی بیمارستان امام خمینی (ره) به نام  شهید حاج قاسم سلیمانی رای موافق دادند.

خدایار ریگی این اقدام را در راستای تجلیل از خدمات ارزشمن د این سردار رشید سپاه اسلامی، جبهه مقاومت و اسوه مبارزه با استکبار عنوان کرد.

او  افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی چهره‌ای شناخته شده و اهل خدمت، ایثار و سرباز ولایت بودند که در سال‌های حیات جاودانه و با عزت خود یار و یاور محرومان و مستضعفان جهان به شمار می‌رفتند و هم‌اینک نیز با دست یافتن به آرزوی دیرینه خود عنوان شهید همیشه جاوید را برای خود ثبت کردند.

رییس شورای اسلامی شهرستان خاش هم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و در جبهه حق علیه باطل و در سال‌های انقلاب در عرصه مقابله با گروهک‌های معاند و حضور در جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار واژه جهاد، ایثار و شهادت را به خوبی معنا کردند.

عیدمحمد قلندرزهی اظهار داشت: سران استکبار باید بدانند سپهبد شهید حاج قاسم در قلب ملت بزرگ ایران و مردم آزادی‌خواه جهان جای دارند.

او  بیان کرد: همه ما به عنوان سربازان اسلام در جبهه مقاومت و عرصه مبارزه با استکبار و جبهه حق علیه باطل عزتمندانه در صحنه حاضر هستیم و با قدرت از حریم اسلام، انقلاب و میهن صیانت می‌کنیم.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار