فرماندار  شهرستان نهبندان گفت: فعالیت‌ها در حوزه روستایی افزایش و با یک برنامه ریزی مناسب برای اجرای پروژه‌ها هدف گذاری می شود.

اجرای پروژه ها روستایی در اولیت کاری فرمانداری نهبندانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار  شهرستان نهبندان در جلسه بررسی مشکلات بخش ها و روستاهای این شهرستان گفت: مشکلات روستا‌ها بر اساس اولویت، احصا و برای تحقق آن‌ها پیگیری مناسب با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه  بخش مرکزی دارای تعدد نقاط روستایی و پراکندگی بالا می‌باشد افزود: فعالیت‌ها در این بخش افزایش و با یک برنامه ریزی مناسب برای اجرای پروژه‌ها هدف گذاری شود.

 فرماندار  شهرستان نهبندان ادامه داد: انتظار از مجموعه بخشداری این است که نسبت به پروژه‌ها و اقداماتی که در سطح بخش صورت می‌پذیرد اشراف کامل داشته و با هدف گذاری مناسب در حوزه اعتبارات دهیاری ها، محیط زندگی مردم را در روستا‌ها بهبود بخشد.

او  ضمن تاکید بر برنامه ریزی و اولویت بندی پروژه‌ها گفت: بودجه‌ای که در روستا‌ها در نظر گرفته می‌شود براساس واقعیت‌ها و نظارت لازم و کافی هزینه  می شود.

بیکی ادامه داد: سرکشی و بازدید از روستا‌ها همواره صورت گرفته و در قالب وظایف دستگاه‌های اجرایی از آن‌ها برنامه خواسته و مستمرا نیز پیگیری لازم در جهت تحقق آن‌ها صورت پذیرد.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: دهیاران بعنوان منتخبین شورا و منصوبین از سوی بخشدار باید اشراف کامل و حضور مناسب در روستا داشته و با پیگیری موضوعات در چارچوب ضوابط تعریف شده از ظرفیت‌های موجود برای مرتفع نمودن مشکلات استفاده نموده و وظایف خود را نیز به نحو احسن انجام دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نهبندان گفت: لزوم آگاه سازی و توانمند سازی دهیاران با برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی ضروری است.

بیکی تاکید کرد: مصوبات شورا‌های اسلامی هر دو هفته می‌بایست توسط هیات تطبیق مورد بررسی و تطابق با قوانین قرار گیرد که لازم است همواره نگاه جدید به این موضوع وجود داشته باشد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.