شکری گفت: سردار سلیمانی به معنای واقعی جهادگر در راه خدا بود و مانند همه مردان اهل جهاد، شهادت، آرزویش بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در حاشیه گردهمایی بزرگ هیئات مذهبی شاهرود به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شاهرود، ضمن اشاره به ترور این شهید والامقام از سوی آمریکا، گفت: سردار سلیمانی به معنای واقعی جهادگر درراه خدا بود و از سوی دیگر مانند همه مردان اهل جهاد، شهادت، آرزویش بود.

او  افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدا پابرجا و در اوج اقتدار و صلابت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه سردار سلیمانی اسطوره جبهه مقاومت بود، بیان داشت: خیال خام دشمنان درباره حذف او اشتباه است چراکه شهادت سردار و خون جریان سازش سبب می‌شود تا مبارزات جبهه مقاومت تسریع شود و اوج بگیرد.

شکری بابیان اینکه سردار سلیمانی حتی با شهادتش هم به اسلام خدمت کرد و سبب اتحاد بیش‌ازپیش همه مسلمانان علیه آمریکای جنایتکار و اسرائیل شد، تصریح کرد: راهپیمایی روز‌های اخیر مردم استان سمنان نشان داد که این ملت شهیدپرور تا چه اندازه پیشگام حضور درصحنه‌های ولایتمداری هستند.

او همچنین آشنایی با سیره شهدایی همچون سردار سلیمانی و انتقال مفهوم مقاومت به نسل جوان را مهمترین مأموریت این نهاد دانست و گفت: این رسالت و مأموریت مهم شبکه تبلیغی، روحانیان، رسانه‌ها، فعالان فرهنگی، هنری و غیره است که بتوانند بین نسل گذشته ایران اسلامی و امروز پلی ارتباطی ایجاد کنند تا از طریق آن بتوانیم شاهد انتقال مفاهیمی، چون ایثارگری و جهاد درراه خدا و شهادت باشیم.

شکری همچنین مردم استان سمنان را برای حضور در مراسم ویژه گرامیداشت یاد پاسدار شهید سردار قاسم سلیمانی در جای‌جای استان، دعوت کرد و ابراز داشت: حضور پرشور مردم یکبار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند و نشان می‌دهد که مردم ما چقدر ولایتمدار هستند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.