سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون اقدام مقابله با آمریکا اولین سه فوریتی در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب است.

طرح اقدام متقابل علیه آمرکیا اولین سه فوریتی در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صحن علنی امروز و در جریان اعلام نظر این شورا درباره طرح سه فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر آمریکا برای تروریستی خواندن سپاه پاسداران، گفت: اعضای شورای نگهبان در مجلس بر روی این موضوع بحث و بررسی کردند و در نهایت با نظر آن‌ها تأیید شد.

کدخدایی تأکید کرد: این اولین سه فوریتی است که در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب و تشکیل مجلس شورای اسلامی در پارلمان تصویب و توسط شورا تأیید شده است.

او اظهار کرد: نظر شورای نگهبان بعد از بحث و بررسی درباره این مصوبه موافقت است و انشالله اقدامات دیگر درجای خود به یاری خدا انجام شود.

بعد از پایان سخنان کدخدایی نمایندگان مجلس بار دیگر شروع به الله اکبر گفتن در صحن کردند و علی لاریجانی رئیس مجلس ضمن تشکر از حضور فق‌ها و حقوقدان‌های شورای نگهبان برای حضور در مجلس و گذاشتن وقت کافی برای این مصوبه، گفت: این مصوبه به اتفاق آرا در مجلس تصویب شد و همه فراکسیون‌های مجلس در این زمینه مشارکت داشته‌اند.

او تصریح کرد: رأی و حضور نمایندگان و اعضای شورای نگهبان باعث توجه جدی ملت به مسئله مقاومت بوده و پاسخ درخوری به رفتار‌های سفاکانه آمریکاست.

گفتنی است آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان پس از تایید این قانون در مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار