حاج قاسم با خونش دنیا را متوجه ایران کرد

امام جمعه پاوه گفت: شهادت سردار سلیمانی نشانه استیصال دشمن در مقابل معمار سیاسی خاورمیانه است.

حاج قاسم سلیمانی به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  ماموستا ملأ قادر قادری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مسجد شهدای پاوه برگزار شد، اظهار داشت: امروز عصر ما عصر فتنه‌های عدیده به اسلام و انقلاب است هجمه تند دشمنان اسلام و انقلاب و ایران را در هیچ زمانی به اندازه این ایام مشاهده نکرده‌ایم.

امام جمعه پاوه بیان داشت: بزرگان ما گفته‌اند که راه مقابله با هر فتنه‌ای، بصیرت و درمان هر هجمه ای، بیداری است.

ماموستا قادری گفت: جامعه اسلامی امروز گرفتار هیاهوی دشمنان از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی است و راه اصلی در مقابل آنان بیداری است.

او بیان داشت: انسان‌های جهادی و مؤمن دو دسته‌اند که یک دسته دوست دارند زودتر به درجه شهادت برسند و دسته دیگر می‌مانند و مسیر راه دسته اول را پیگیری می‌کنند و ادامه می‌دهند حضرت علی (ع) در زمانی که به دست مشرکان به شهادت رسیدند فرمودند به فیض رسیدم قسم به صاحب کعبه. باورم این است که شهید حاج قاسم هم این لفظ را تکرار کرده است.

ماموستا قادری  بیان کرد: خداوند شهادت را نصیب کسانی می‌کند که آن‌ها را دوست دارد و دوستان خداوند هم آرزوی پوشیدن ردای شهادت را دارند.

او با بیان اینکه حاج قاسم از کسانی بود که جان خودش را برای اسلام و انقلاب داد، گفت: دشمن از اینکه حاج قاسم ضدصهیونیسم و داعش و معمار سیاسی در خاورمیانه بود هراس داشت و او را به شهادت رساند.

امام جمعه پاوه با اشاره به ابراز ناراحتی مردم افغانستان، فلسطین، لبنان، یمن و… از شیعه و سنی در سوگ شهادت این سردار رشید اسلام بیان داشت: این‌ها نشانه اثرگذاری این شهید بزرگوار است.

ماموستا قادری افزود: حاج قاسم رفت، اما به حقیقت در زمان حیاتش خاورمیانه را و با خونش دنیا را متوجه ایران کرد، امروز برای دومین بار است که این خروش مردمی را در تشییع جنازه وی پس از بنیان گذار جمهوری اسلامی می‌بینیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.