فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: مردم ما اطمینان دارند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دنیا مقتدرند و هر جا نیاز باشد برای مقابله با دشمن ، با اقتدار کامل حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان روز سه‌شنبه در آیین تشییع پیکر شهید ابومهدی المهندس در مرز شلمچه ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش ، استقبال مردم ایران اسلامی از تشییع سردار سلیمانی را بی‌نظیر خواند و گفت: سردار سلیمانی ۴۰ سال از عمر خود را در دفاع از آرمان‌ها و کیان جمهوری اسلامی نثار کرد.

او ادامه داد: ما نیروهای مسلح در کنار مردم ولایتمدار کشور ایران اسلامی با تمام توان در میدان‌های نبرد و جهاد تلاش و فعالیت می کنیم تا دشمن را که به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس و کشور ایران اسلامی است، ناکام کنیم.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با بیان اینکه اگر هوشیار و آگاه باشیم مردم اینگونه از ما تجلیل خواهند کرد، گفت: این اقتدار مختص و محدود به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه بسیج، مردم، اقشار مختلف جامعه ما هم مقتدر هستند و همه جهان این را می‌داند.

پیکر مطهر شهید ابومهدی المهندس سه‌شنبه از طریق فرودگاه آیت الله جمی آبادان وارد این شهر شد.

حضور قشرهای مختلف مردم از زن و مرد و پیر و جوان در کنار هم، سران طوایف و عشایر عرب و پرچم‌های برافراشته آنان، درکنار مسوولان جلوه باشکوهی به این تشییع داده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.