شبستری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی سنگ تمام گذاشتند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پاداش سردار سلیمانی این بود که به پاس فداکار ها و خدماتی که انجام داد به شهادت برسد و بر اثر مرگ طبیعی از دنیا نرود.

آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مصوبه امروز مجلس مبنی بر تروریستی اعلام کردن پنتاگون اظهار کرد: این اقدام مجلس اگر زود تر انجام می شد بهتر بود، اما اکنون که مسئله شهادت سردار سلیمانی پیش آمده چنین اقدامی در مجلس ضرورت داشت.

او ادامه داد: تروریستی بودن جنایات ارتش آمریکا علیه ملت ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی و جنایات علیه کشورهای جهان سوم معلوم و مشخص بود، اما هر روزی که می گذرد جنایات جدیدی در کتاب جنایات آمریکا درج می شود، خصوصا اقدام تروریستی اخیر که به مصوبه مجلس ضرورت بخشید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درمورد حضور گسترده و میلیونی مردم در مراسم تشیع پیکر سردار سلیمانی گفت: حضور گسترده مردم نشان داد که تا چه حد نسبت به انقلاب و اسلام وفادار هستند، سردار سلیمانی انسانی وفادار، خدوم و از هر جهت مورد رضای خدا بود، همچنین خدمات شایسته ای در دوران دفاع مقدس و مبارزه با داعش انجام داد.

مجتهد شبستری با بیان اینکه لازم بود که از شهید سردار سلیمانی به صورت با شکوه تجلیل شود، اظهار کرد: پاداش سردار سلیمانی این بود که به پاس فداکار ها و خدماتی که انجام داد به شهادت برسد و بر اثر مرگ طبیعی از دنیا نرود، مردم وفادار هم انسافا از همان روز اول در تشییع پیکر سردار سلیمانی سنگ تمام گذاشتند.

او تاکید کرد: شکوهی که در مراسم تشیع پیکر سردار سلیمانی وجود داشت به این دلیل بود که او نسبت به انقلاب، اسلام و ولایت وفادار بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار