وزارت دفاع کرواسی امروز اعلام کرد سربازان خود در خاک عراق را به کویت انتقال خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، وزارت دفاع کرواسی امروز اعلام کرد سربازان خود در خاک عراق را به کویت انتقال خواهد داد.

در این بیانیه آمده است گام‌های بیشتری نیز به دنبال رایزنی با ناتو اتخاذ خواهد شد.

پیشتر، مقامات آلمان اعلام کرده بودند که قصد دارند نظامیان خود را از عراق به اردن و کویت انتقال دهند.

روزنامه ایتالیایی «لا استامپا» نیز گزارش داد سربازان ایتالیایی در پایگاه آمریکایی «اتحادیه ۳» بغداد شبانه این کشور را ترک کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۹ ۱۸ دی ۱۳۹۸
ارتش سنتکام آمریکا لازم نیست مرتب جابجا شوند و مکان عوض کنند بهترین راه این است که تمام این نیروها به کشورخودشان به آب و خاک و مرزهای بین المللی کشورهایشان(نیروهای ناتو) باز گردند نه اینکه نقل مکان و اصل جابجائی را به نمایش بگذارند ایران سوریه و عراق نیست که با هلی برد و ترابری و تغییر مکان و لجستیک و جابجا کردن محل پایگاههای ارتش سنتکام آمریکا "نیروی قدس" تحت امر حاج قاسم سلیمانی دست از""اتنقام سخت""خودشان بردارند با این کار آمریکائیها کشور ثالث را نیز با تهدیدات و خطرات جدی مواجه میکنند ایران کشوری نیست که برای "حق دفاع مشروع" خودش با کشوری رودربایستی داشته باشد حتی ابرقدقدآمریکا که رهبری نظام سلطه جهانی را دارد با تمام متحدانش آیا؟جهان پودر شدن پهپاد گلوبال هاوک آمریکا را فراموش کرده؟ نیروهای زبده و خبره تفنگداران آمریکائی که روبروی سپاه پاسداران ایران زانو زده و اشگ می ریزند را فراموش کرده؟ گروگانگیری احمقانه انگلیس در نفتکش ایرانی با نفتکش انگلیسی را فراموش کرده؟ بنابراین دیگران خودشان و امکانات و نیروهایشان را شریک جرم و همدست نیروهای ارتش سنتکام آمریکا نکنند که با جواب قاطع و انتقام سخت ایران مواجه میشوند بهترین بهترین و باز هم بهترین کار این است که آبرومندانه و با شرف و عزت به مرزهای بین المللی شناخته شده و آب وخاک کشورهای خودشان برگردند و بدون درگیری منطقه را بدست صاحبان منطقه بسپارند منطقه ما مستعمرات نیستند که قیم و وکیل و وصی لازم داشته باشند حالا اگر چندگاوشیرده برای چراگاه یک گاوچران دم تکان بدهند این تعمیم به تمام ملل منطقه و تعمیم به تمام حکومتهای منطقه نیست آیا هست؟!
آخرین اخبار