امین تفرشی گفت: هر گونه رفتار هیجانی از هر سهامدار نه تنها به خودش لطمه می‌زند بلکه کل بازار را درگیر می‌کند بنابراین اعتماد تنها راه گذر از این مرحله است.

بازار بورس در مسیر تعادل؛ رفتار هیجانی تنها دلیل اُفت شاخص استبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امین تفرشی عضو هیأت مدیره شرکت بورس تهران  با ابراز تاسف از به شهادت رسیدن سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: این اقدام تروریستی آمریکا نشان داد که ملت ایران همیشه یکپارچه است و به طور جد راه این سردار را ادامه خواهد داد.

وی افزود: حملات تروریستی به هر کشوری، نخست بازار‌های مالی را تحت تاثیر قرار می‌دهد چرا که این بازار‌ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند، اما انتظاری که از سهامداران داریم اعتماد به مسئولان عالی رتبه کشور برای مدیریت و برقراری ثبات است.

امین تفرشی با اشاره به اینکه عملکرد سهامداران خرد کاملا هیجانی بود، اظهار کرد: ریزش شدید شاخص و تشکیل صف‌های فروش از سوی سهامداران حقیقی بیانگر دلهره آن‌ها نسبت به وقایع آینده است در صورتی که وظیفه همه ما یعنی سهامداران حقیقی و حقوقی است که به تصمیمات سیاسی مسئولان اعتماد کنیم.

عضو هیأت مدیره شرکت بورس تهران ادامه داد: طی دهه‌های گذشته خصومت دشمنان نسبت به ملت کم نبوده، اما ما نشان دادیم که از همه مشکلات گذر می‌کنیم بنابراین شرایط فعلی نیز با تدبیر رهبری و سران عالی رتبه کشور مدیریت می‌شود و سهامداران نباید با تصمیمات عجولانه به خودشان ضربه بزنند.

وی بیان کرد: به عقیده بنده باید با خونسردی این مراحل را پشت سر گذاشت چرا که تصمیات عجولانه فقط و فقط به ضرر خود ما است، از سوی دیگر باید به این نکته اشاره کرد که هر گونه رفتار هیجانی از سوی هر سهامدار نه تنها به خود آن لطمه می‌زند بلکه کل بازار را درگیر می‌کند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار