سرنگونی پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی + فیلم

ارتش یمن ویدئوی مربوط به سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف عربستان که روز سه‌شنبه در استان الجوف رهگیری و منهدم شده را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش یمن ویدئوی مربوط به سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف عربستان را منتشر کرد.

این پهپاد که از نوع «از نوع سی اچ -۴» بود، روز سه‌شنبه توسط پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن منهدم شد.

ارتش یمن ویدئوی سرنگونی پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را منتشر کرد

«یحیی سریع»، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، امروز سه‌شنبه گزارش داد که یگان پدافند هوایی ارتش این کشور یک فروند پهپاد جاسوسی متجاوزان را در استان الجوف سرنگون کرده است.


بیشتر بخوانید:


سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: دفاع هوایی یمن به لطف الهی و یاری او توانست یک فروند هواپیمای جاسوسی از نوع سی اچ -۴ را در استان الجوف یمن سرنگون کند. این هواپیمای جاسوسی جنگی با موشک زمین به هوا سرنگون شد که بعدا از این موشک رونمایی خواهد شد.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ماه‌های اخیر عملیات خود علیه ائتلاف عربستان را تشدید کرده و تنها در یک هفته گذشته شش فروند پهپاد جاسوسی مزدوران سعودی از سوی پدافند هوایی ارتش یمن منهدم شد.

در سال ۲۰۱۹ پدافند هوایی ارتش یمن ۶۹ فروند پهپاد جاسوسی مزدوران سعودی را ساقط کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
ایوالله.
Iran (Islamic Republic of)
جواب سخت
۰۷:۳۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
عربستان هم باید موشک باران شود. ارامکو و اب شیرین عربستان را بزنید تا فکر گشنگی و تشنگی وهابیون فکر تجاوز یمن را از سرشان بیرون کند.یمنی ها گشنه و تشنه باشنو عربها تا خرخره جشن و پایکوبی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۷ دی ۱۳۹۸
عربستان هم انگار هوس کرده که یه تو دهنی سفت بخوره
آخرین اخبار