خبر انتقال دروازه بان تیم شهرخودرو خراسان به سایپا صحت ندارد.

بازگشت منادی به سایپا تکذیب شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه سایپا تهران این روز‌ها برای تقویت این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر مشغول برنامه ریزی هستند و مذاکراتی را با گزینه‌های مدنظر ابراهیم صادقی، سرمربی جوان خود انجام داده اند.

نارنجی پوشان پایتخت در اولین اقدام نقل و انتقالاتی خود خالد شفیعی، مدافع سابق و باتجربه تیم‌های ماشین سازی، سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی و اف سی سئول را جذب کردند.

البته لحظاتی پیش خبری درباره بازگشت محمد حسین اکبر منادی با انتقالی قرضی از شهر خودرو خراسان به جمع خودروسازان مطرح شد که یکی از مسئولان باشگاه سایپا آن را تکذیب کرد.

وضعیت احمد گوهری، دروازه بانی که سابقه دعوت به تیم ملی در زمان مارک ویلموتس را دارد برای ادامه حضور در سایپا با وجود شرکت کردن در تمرینات این تیم نامشخص است و به همین دلیل صادقی درصدد است در صورت قطعی شدن جدایی او یک دروازه بان جذب کند.

حامد فلاح زاده باتجربه دروازه بان اصلی سایپا در نیم فصل اول لیگ برتر بود و مهدی نوراللهی که جزء ۲۳ بازیکن اعزامی تیم ملی امید به رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار گرفته هم گلر سوم نارنجی پوشان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار