رابرت دنیرو، بازیگر مطرح هالیوود با انتشار ویدئویی از سپهبد سلیمانی در توئیتر خود، به دروغ‌پردازی‌های رسانه‌ها مورد این شخصیت اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند سال پیش بود که با ظهور داعش تمام خاورمیانه در ترس و وحشت فرو رفت. داعش، این پرورده رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به سرعت بخش‌های وسیعی از عراق و سوریه را اشغال کرد و اعلام نمود به زودی پرچم خود را در خراسان ایران برافراشته خواهد کرد.

درست در همان زمان سردار دلاور ایران‌زمین، حاج قاسم سلیمانی به همراه سربازان سپاه قدس دلاورانه در مقابل این شجره خبیث ایستادند و توانستند داعش را در عراق و سوریه به عقب رانده و نابود کنند. حقیقتی که خبرگزاری‌های بزرگ جهان با صحه گذاشتتن بر آن دلاوری‌های سردار رشید اسلام و ایران را مورد تمجید قرار دادند.  

حال پس از گذشت چند سال  دولت خبیث آمریکا برای انتقام شکست داعش از ایران در اقدامی ناجوانمردانه دست به ترور سردار سلیمانی زد. حقیقتی که بر انسان‌های آزاده عالم مانند روز روشن است. رابرت دنیرو، بازیگر مشهور هالیوودی با انتشار ویدئویی از سردار سلیمانی در توئیتر خود با اشاره به این حقیقت انکارنشدنی به ترامپ و نئوکان‌های جنگ طلب تاخت. دنیرو در این پست توئیتری نوشت: «درست ۴ سال پیش CNN به درستی سردار سلیمانی را  بخاطر مبارزه برای شکست داعش مورد تمجید قرار داد. حالا نئوکان‌ها بدون هیچ مدرکی او را تروریست می‌خوانند تا جنگی دیگر را بفروشند (رقم بزنند) و از شما (مردم آمریکا) انتظار دارند بدون هیچ سوالی (حرفی) ادعای آن‌ها را باور کنید.»


بیشتر بخوانید: پیام فوری پمپئو به تمام سفارتخانه‌های آمریکا در جهان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۱۷ تير ۱۴۰۰
یعنی خود ترامپ ساخت داعش را گردن گرفت واعلام کردکه هرچی جنایت تو دنیاست زیر سر آمریکاست ولی نمیدونم چرا عده ای خود فروخته اینا نمیفهمندالآن یکسال ونیم از شهادت سردار میگذره همه دیدیم که قاتلینش یکی پس از دیگری از میدان به درشدند البته این تازه اول راهه ترامپ که باذلت از کاخ سفید رفت نتانیاهو برکنار شد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۰۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
اینو‌ به وطن فروشا داخلی باید گفت ک‌سنگ دشمن به سینه میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
بر تمام ملیت ها و کل مردم جهان پوشیده نیست که رژیم و سرآن مملکت آمریکا یه مشت خون خوار و منافع طلب هستن و بخاطره منافع خودشون به ناموس و خونه برادره خودشون هم رحم نمیکنن حالا به دلاور مردانی مثل سردار سلیمانی توحین میکنن؟؟؟
ملت ایران اول رشادت ها و ازجون گذشتگی های امثال سلیمانی روببینید وببینید بعد بگین کشوره آمریکا خیر خواه ماست×××÷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۸ دی ۱۳۹۸
هر انسان پاکی میداند تروریست کیست.