رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز از اعزام آمبولانس و بالگرد اورژانس این مرکز به محل سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد.

امداد رسانی نیروهای اورژانس البرز در محل سقوط هواپیمای اوکراینیمهرداد بابایی رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت:اورژانس هوایی البرز در اولین ساعت سقوط هواپیمای اوکراینی در محل حادثه حضور یافت.

بابایی افزود: به دنبال حادثه تاسف بار سقوط هواپیمای بوئینگ به مقصد اوکراین که حوالی ساعت ۶:۱۸ بامداد امروز چهارشنبه، ۱۸ دی ماه رخ داد، مراکز اورژانس تهران، شهریار و البرز واحد‌های عملیاتی خود را به محل اعزام کردند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز با بیان اینکه، به منظور امدادرسانی به مصدومان احتمالی، ۳۲ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو فروند بالگرد اورژانس در ساعت اولیه وقوع حادثه به محل اعزام شدند، گفت: کلیه سرنشینان و کادر پرواز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

بابایی گفت: اورژانس هوایی البرز نیز با اعزام بالگرد به همراه ۶ نفر از نیروهای عملیاتی جهت امدادرسانی و عملیات جستجو در منطقه حاضر شدند.

 یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف دچار نقص فنی شد و در منطقه پرند سقوط کرد.

انتهای پیام/خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.