سردار حق بین گفت: سپهبد حاج قاسم سلیمانی به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

سپهبد سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مراسم بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز به همت بسیج طلاب و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران گیلان در کانون بسیج رشت برگزار شد.

سردار محمدعلی حق بین، مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه قدس در این مراسم با اشاره به خشم و اندوه ملت شریف ایران در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام از سوی سران شیطانی استکبار جهانی گفت: دلاوری سپهبد سلیمانی، مایه فخر و مباهات ایرانیان و مسلمانان مبارز در جای جای گیتی بود.

او با بیان اینکه سردار سلیمانی مظهر غیرت و شجاعت و نیز امید مسلمانان جهان و مستضعفان برای سرنگونی ظالمان و ستمکاران بود، افزود: سپهبد سلیمانی به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید، اما شهادت این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، برای جهان اسلام، ضایعه‌ای بزرگ و جبران‌ناپذیر است.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه قدس همچنین با اشاره به انتقام نخست سپاه علیه جنایتکاران تروریست آمریکا اظهار داشت: هدف قرار گرفتن ۲ پایگاه آمریکا در عراق نشان از صلابت نظام اسلامی در برخورد با عامل شهادت سردار سپهبد سلیمانی است.

سردار حق بین گفت: خسارت گسترده جانی و تجهیزاتی به این پایگاه‌ها وارد شده است اگرچه آمریکاییان تلاش می‌کنند این خسارت‌ها را کم جلوه دهند، اما خودشان به خوبی از عمق این خسارت‌ها به خوبی آگاهی دارند.

او تصریح کرد: ملت آزاده و انقلابی ایران با شکوه هرچه تمام‌تر در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد سلیمانی و یاران باوفایش شرکت کردند و این راه سرافرازی را همچنان ادامه خواهند داد.

سپهبد سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید

سپهبد سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.