رئیس کمیسیون اروپا به انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از رژیم تروریست آمریکا واکنش نشان داد.

واکنش اتحادیه اروپا به انتقام سخت ایران از آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، «اورسلا فن در لاین» رئیس کمیسیون اروپا به انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از رژیم تروریست آمریکا واکنش نشان داد و اعلام کرد اوضاع کنونی تلاش‌های سال‌های گذشته و ائتلاف ضد داعش را در معرض خطر قرار می‌دهد.

رئیس کمیسیون اروپا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: استفاده از تسلیحات باید همین الان متوقف شود تا فضایی برای گفتگو ایجاد شود. ما انجام همه اقدامات ممکن را برای احیای گفتگو‌ها خواستاریم. ما روابط موثر و پایداری با بسیاری از بازیگران در منطقه و ورای آن به منظور تنش زدایی در این شرایط داریم.

اورسلا فن در لاین ادامه داد: به همه کسانی که عزیزانشان را در حادثه سقوط هواپیمای اوکراین در صبح امروز از دست دادند، عمیقا تسلیت می‌گویم. اکنون کارشناسان امنیت هواپیمایی درحال تحقیق درباره علت این حادثه و ارائه پاسخ‌هایی درباره این فاجعه وحشتناک هستند.

 بامداد امروز (چهارشنبه) روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد.

حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به دو پایگاه آمریکا در عراق در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفت و گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف به این موضوع واکنش نشان دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
حسن حسینی
۱۷:۲۳ ۲۸ دی ۱۳۹۸
و اروپا هم باید به تعهدات برجامی اش عمل کند اما ترجیح می دهد در خدمت ترامپ باشد

اروپایی های عزیز دستتون برای ما رو شده و میدونیم شما نقش پلیس خوب را بازی می کنید و ترامپ پلیس بد

دوره این حقه های کثیف دیگه تموم شده
اگر این برجام نابود بشه مذاکره کلا تعطیل
Germany
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
شما اتحادیه اروپا اگر کمی عاقل بودید جلو ترامپ قمارباز و معتاد و حنایتکار میایستادید تا منطقه رو ناامن نکنه. زیرا ناامنی منطقه یعنی نا امن شدن اروپا وهجوم سونامی میلیونی پناه جویان به سمت شما. این به معنی هزینه های کلان برای شما.
Germany
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
سقوط این هواپیما بطور حتم کار نفوذی های صهیونیستی هستش. زیرا صهیونیست های بی شرف نامرد درایران ستیزی مشهور و معروفند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
چه واکنش عجیب وغریبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی ترسیدیم. اتحادیه اروپا بطور کلی شاگرد خونده امریکاست و بهتره حرف نزنه چون ترامپ برای امریکایی ها هم ارزش قائل نیست چه برسه به اروپایی ها.
آخرین اخبار