سردار سلیمانی محبت و اقتدار را در کنار هم داشت / دشمن‌شناسی یکی از ویژگی‌های این شهید

فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در تمام عملیات‌ها دشمن را زمین‌گیر کرد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سردار فتوحی فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: امروز نه تنها مردم ایران بلکه مردم سایر کشور‌ها از مسلمان و غیرمسلمان، عزادار شهادت سردار سلیمانی هستند که این امر ناشی از عملکرد این سردار رشید اسلام است.

او با بیان اینکه خداوند به هرکس بخواهد عزت می‌دهد، افزود: یکی از دلایل محبوبیت سردار سلیمانی ولایتمداری وی بود.

سردار فتوحی گفت: شیوه سردار سلیمانی در جنگ بی‌نظیر بود، او هرگز به نیروهایش نگفت بروید بلکه می‌گفت: من می‌روم، شما هم بیایید و اینکه او همواره در خط مقدم و پیش‌قراول نیروهایش بود، او را محبوب دل‌ها کرده بود.

فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد افزود: سردار سلیمانی محبت و اقتدار را در کنار هم داشت و به همان اندازه که در برابر دشمن قوی و مقتدر و بی‌پروا بود، در برابر مردم به ویژه فرزندان شهدا، عطوفت و مهربانی داشت.

او  دشمن‌شناسی را نیز یکی از ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد، افزود: او در دوران دفاع مقدس و بعد از آن دوران همواره در تمام عملیات‌هایی که انجام می‌داد پیروز بود و دشمن را زمین‌گیر می‌کرد.

فتوحی با بیان اینکه امروز شاهدیم که با این اقدام ننگین و جنایتکارانه آمریکا، سردار سلیمانی‌ها در کشور تکثیر شده‌اند و حتی کودکان و نوجوانان خود را قاسم سلیمانی می‌دانند گفت: این مسئله نویدی برای جهانی شدن اسلام و نابودی دشمنان اسلام است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.