نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: جان باختگان روز گذشته مراسم تشییع سردار سلیمانی عاشقانی بودند که در راه این شهید جان خویش را تقدیم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدا مقاومت مصلی کرمان گفت: مردم قدر شناس در این حضور با شکوه به نیت الگو گرفتن و تقویت روحیه معنوی خود آمدند.

او گفت: سردار شهید حاج قاسم بر ضرورت مطالبه گری و مثمر ثمر بودن و تلاش برای عملی شدن کار‌ها  تاکید داشت.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت:بایستی، از این شهید عزیز که هر روزش یک انقلاب بود ، الگو برداریم.

او سرباز ولایت بودن، تابع ولایت بودن، اخلاق مداری، غرق عبودیت و با خدا بودن و در مجموع مخلص خدا بودن، تقوی پیشه کردن در سیاست، نگاه جامع به جهان اسلام، توانمندی در مدیریت در صحنه‌های سخت، صراحت و قاطعیت در دفاع از حق، زنده نگه داشتن امر به معروف و بی تفاوت نبودن در برابر منکرات، تکلیف گرا و ساده زیستی و روحیه شهادت طلبی و حسینی بودن و انقلابی بودن را از ویژگی‌های بارز شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان داشت:همه اقشار باید در پیروی از ولایت فقیه و فرمانبرداری از رهبر معظم انقلاب کوشا باشند و به این ویژگی توجه کنند.

او بیان داشت: این عزت و بزرگی سردار سلیمانی نشان از اخلاص وی بود و ایشان به هیچ وجه به دنبال نشان دادن و خودنمایی برای خودش نبود.

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: این شهید عزیز متعلق به خودش نبود و متعلق به تمام امت اسلام بود.

او اظهار کرد:هر جا استکبار بود حاج قاسم را روبروی خود می دید و روحیه ظلم ستیزی و مبارزه با کفر وی زبانزد بود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت:سردار سلیمانی فردی شجاع، با صلابت و مقتدر در برابر دشمنان بود و هیچ گاه این صلابت و شکوهش در برابر دشمنان از هم نگسست.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.