هواشناسی استان البرز با توجه به وارونگی هوا، افزایش آلاینده‌های جوی را پیش‌بینی کرد.

وارونگی هوا و افزایش آلاینده‌ها در استان البرزبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور رحمانیان با اشاره به وضعیت جوی استان، اظهار کرد: الگو‌های هواشناسی حکایت از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به وارونگی هوا، گفت: افزایش آلاینده‌ها تا فردا (پنجشنبه) مورد انتظار است.

وی با تاکید بر ورود سامانه بارشی به استان، گفت: طبق پیش‌بینی‌ها از فردا یک سامانه بارشی ضعیف وارد استان می‌شود که پی آمد آن بارش پراکنده به همراه رعد و برق خواهد بود.

رحمانیان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات استان، گفت: کمینه دمای امروز کرج صفر درجه سانتی‌گراد است و بیشینه دما نیز ۱۱ درجه سانتی‌گراد گزارش می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با تاکید بر اینکه دمای هوای کرج فردا به منفی دو درجه سانتی‌گراد می‌رسد، گفت: همچنین یخبندان صبحگاهی نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی کمینه دمای هوای شهرستان طالقان و منطقه دیزین را به ترتیب منفی ۵ و ۷ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: کمینه دمای دیزین فردا به منفی ۱۱ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

رحمانیان در ادامه به وضعیت جوی محور کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: آسمان در این محور ابری همراه با افزایش ابر است، همچنین بارش برف و یخبندان صبحگاهی نیز پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار