انتقام قاطع سپاه از آمریکای خبیث نشان از اقتدار نظام است

انتقام قاطع سپاه پاسداران از آمریکای خبیث نشان از اقتدار نظام اسلامی ایران است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست با هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان با قدردانی از سپاه پاسداران در انتقام قاطع و به موقع از جنایت تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: سپاه پاسداران به وعده‌اش عمل کرد و قبل از دفن پیکرپاک سردار شهید سلیمانی انتقام سختی از آمریکای خبیث در منطقه گرفت.

او انتقام از آمریکا را نشان از اراده ایران اسلامی در صیانت از خون پاک شهیدان حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش دانست و تاکید کرد: ابهت آمریکا بار دیگر به دست ایران شکسته شد.

استاندار بوشهر گفت: رسانه‌های بیگانه و استکباری از دیروز رجزخوانی‌های سران آمریکا را که اگر ایران اقدام کند، عملیات دیگری انجام می‌شود منتشر کردند که به حمدالله با تاسی از راه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و با افتخار نخستین سیلی به آمریکا زده، و پایگاه این کشور در منطقه موشک باران شد.

گراوند آمریکا را حامی اصلی تروریسم در جهان عنوان کرد و افزود: داعش به دست آمریکایی‌ها ایجاد شد و دست به ترور مردم بی دفاع زد که در پی زمین‌گیر شدن این گروه‌های تروریستی، آمریکا باید عصبانی باشد.

او تاکید کرد: رسانه‌های بیگانه در پی انتقام سپاه از آمریکا در تلاش هستند که این اقدام را کم رنگ کنند، اما کور خوانده‌اند.

استاندار بوشهر افزود: سپاه پاسداران با حمله صبح امروز بار دیگر ابهت آمریکا را شکست، در حالی که پس از جنگ جهانی دوم، به جز جمهوری اسلامی ایران، حمله هیچ کشوری به آمریکا ثبت نشده است.

گراوند، شهید سردار سپهبد سلیمانی را مایه غرور و افتخار هر ایرانی دانست و گفت: این سردار سرافراز نماد اقتدار، عزت و عظمت هر ایرانی است و حضور بیش از پنج میلیون نفر در مراسم تشییع در تهران، در جهان بی نظیر است.

او، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد.

استاندار بوشهر همچنین از تلاش هسته‌های گزینش در بررسی پرونده گزینش بیش از پنج هزار نیرو‌ در اداره‌های استان قدردانی کرد و گفت: باید مراقب بود که حب و بغض‌ها و جناح‌های سیاسی بر روی فعالیت هسته‌های گزینش اثرگذار نباشد و حق کسی ضایع نشود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.