بهادری مذاکره تارتار با پرسپولیس را تکذیب کرد، اما اعلام کرد در صورتی که تارتار بخواهد از نفت مسجد سلیمان جدا شود، هیئت مدیره با این موضوع مخالفتی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تعطیلات سال نو میلادی به کشورش آرژانتین بازگشته و باتوجه به نارضایتی او از شرایط پرسپولیس و شروطی که برای بازگشت به این تیم عنوان کرده، بازگشت او به نیمکت پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام است. همچنین جدایی ۲ تن از دستیاران کالدرون از پرسپولیس، احتمال ادامه همکاری مرد آرژانتینی با سرخپوشان را به پایین‌ترین حد ممکن رسانده است.


بیشتر بخوانید: گزینه‌های جانشینی کالدرون در پرسپولیس


در این میان از چند مربی نام آشنا و مطرح فوتبال ایران به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی کالدرون نامبرده می‌شود. البته مهدی تارتار که در نفت مسجد سلیمان شرایط خوبی ندارد و تاکنون  ۲ بار تا مرز جدایی از زردپوشان پیش رفته، اصلی‌ترین گزینه است، زیرا یحیی گل محمدی با شهرخودرو قرارداد دارد و احتمال همکاری سرمربی شهرخودرو با پرسپولیس کم است و بعید به نظر می‌رسد که حمیداوی حاضر شود سرمربی موفق تیمش را به پرسپولیس بدهد.


بیشتر بخوانید: شرط تارتار مورد موافقت مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان قرار گرفت
گفته می‌شود در قرارداد تارتار بندی گنجانده شده که به او اجازه می‌دهد تا در صورت دریافت پیشنهاد از پرسپولیس، از نفت مسجد سلیمان جدا شود و هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد. در همین رابطه با بهادری رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان گفتگو کردیم و او در این باره اظهار داشت که مذاکرات تارتار و پرسپولیس شایعه‌ای بیش نیست، اما اگر تارتار قصد جدایی از نفت مسجد سلیمان را داشته باشد، هیئت مدیره با این موضوع مخالفتی نخواهد کرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار