رئیس اداره تشخیص و درمان استان ایلام گفت: در طی آذرماه سال جاری بیش از۱۳۰ مورد بازدید از مراکز عرضه و پخش دارو و واکسن‌های دامپزشکی صورت گرفته است.

بیش از۱۳۰ مورد بازدیداز مراکز عرضه و پخش دارو و واکسن‌های دامپزشکی صورت گرفته است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛دکتر پورنجف رئیس اداره تشخیص و درمان استان ایلام گفت:در طی آذرماه سال جاری تعداد ۱۳۹ مورد بازدید از مراکز عرضه و پخش دارو و واکسن‌های دامپزشکی توسط کارشناسان تشخیص و درمان صورت گرفته که از این میان یک مرکز متخلف پخش دارو و واکسن دامپزشکی شناسایی و اقلام مورد نظر ضبط و به مراکز قضایی معرفی گردید.

او افزود: با توجه به ضرورت شفافیت در امر توزیع دارو‌های دامی، نحوه تامین و مصرف دارو و مکمل‌ها و افزودنی‌ها در کارخانجات خوراک دام و طیور و واحد‌های دامی و مرغداری‌های استان مورد پایش قرار می‌گیرد.

رئیس اداره تشخیص و درمان استان ایلام با بیان اینکه بایستی مصرف دارو در استان براساس نیاز سنجی دارویی باشد خاطر نشان کرد: ورود هر نوع داروی دامپزشکی به استان و ارسال و عرضه دارو از سوی شرکت‌های پخش استانی به داروخانه ها، مراکز مایه کوبی و درمانگاه‌های روستایی و عشایری بایستی با فاکتور معتبر و گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای حمل انجام گیرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.