فرماندار سرباز گفت: عرضه نان با کیفیت از خواسته‌های مهم مردم و مسوولان از خبازان این شهرستان است بنابراین خبازان در زمینه عرضه نان با کیفیت بیش از پیش تلاش کنند.

خبازان در عرضه نان با کیفیت بیشتر تلاش کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سلیم کدخدا فرماندار سرباز در نشست کارگروه آرد و نان سرباز اظهار داشت: کیفیت نان از آنجا که با سلامت مردم سروکار دارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید اعضای کارگروه بصورت مستمر از خبازی‌های سطح شهرستان بازدید و پیرامون پخت و تامین نان، نظارت کامل داشته باشند.

او  افزود: تشکیل منظم کارگروه آرد و نان مورد تاکید است و نظارت به صورت گروهی و مستمر از عملکرد خبازی‌ها، بهداشت و کیفیت نان تولیدی در شهرستان سرباز از ضرورت‌هاست.

فرماندار سرباز گفت: آرد و نان یک بحث اساسی است و ارتباط مستقیم با امنیت غذایی و سلامت شهروندان دارد بنابراین باید دقت و نظارت کامل در این مورد اعمال شود.

او ادامه داد: با هرگونه تخلف در حوزه تولید، کیفیت و کمیت، عدم رعایت مسائل بهداشتی، کم‌فروشی، عدم نصب تابلو و تعطیلی خودسرانه خبازی‌ها برخورد قاطع می‌شود.

کدخدا افزود: اعضای کارگروه باید بازنگری و برآورد دقیق در سهمیه آرد خبازی‌ها متناسب با نیاز مردم شهرستان و پیشنهاد کارشناسی برای جابجایی و برقراری توازن در سهمیه خبازی‌های بخش‌های تابعه این شهرستان را در دستور کار خود قرار دهند.

اوخاطر نشان کرد: چهار دوره آموزشی به منظور بالابردن کیفیت نان و رعایت مسائل بهداشتی در سطح شهرستان سرباز در ماه جاری برگزار شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار