به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش، آئین تودیع و معارفه رئیس انجمن هنر‌های نمایشی و شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آئین تودیع و معارفه‌ی رئیس انجمن هنر‌های نمایشی و شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش در دفتر سرپرست اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش برگزار شد.

رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: اولویت اول ما برای تشکیل این جلسه قدردانی از زحمات هیئت رئیسه‌ی انجمن هنر‌های نمایشی در دوره‌ی دوساله‌ی قبل آقایان صادق اسماعیلی فر، ناجی عباسی نیا و عبدالحسین رسته خاک و شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش دوره‌ی قبل محمد دیناروند، عباس کرم الهی، عبدالحسین رسته خاک مهدی کریم پور و ناجی عباسی نیا می‌باشد و در اولویت دوم هیئت رئیسه انجمن هنر‌های نمایشی و شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان شوش در دوره‌ی جدید را معرفی کنیم.

صادق اسماعیلی فر رئیس سابق انجمن هنر‌های نمایشی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عملکرد دو سال و نیمه‌ی خود را تشریح نمود.

عباس کرم الهی عضو شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش دوره‌ی قبل و مدیر گروه تئاتر اندیشه گفت: هیئت رئیسه‌ی جدید طوری برنامه ریزی کنند که در طول هفته حداقل ۲ روز به نوبت در دفتر انجمن حضور داشته باشند و پاسخگوی هنرمندان بوده و درخواست‌های تولید نمایش را در اولین فرصت از سرپرستان گروه‌ها تحویل گیرند.

مهدی کریم پور رئیس جدید انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان نیز بیان داشت: علاوه این که افرادی از بین هنرمندان پیشکسوت و جوان را به عنوان مسئولین کانون‌های تخصصی شبیه خوانی، خیابانی، طنز، کودک و نوجوانان، بومی محلی و انقلاب و دفاع مقدس انتخاب می‌کنیم که این کانون‌ها در سطح دیگر شهرستان‌ها مرسوم است، اما ما در نظر داریم دو کانون پیشکسوتان و بانوان را نیز راه اندازی کنیم.

او افزود: علاوه بر اجرای تعزیه که در شهرستان شوش در ایام فاطمیه و ماه‌های محرم و صفر از سوی گروه‌های متعدد اجرا می‌شود، معمولا شاهد اجرای طنز و پلاتویی هستیم و به جز یکی ۲ سال اخیر که عباس کرم الهی و... چند کار صحنه‌ای انجام داده اند؛ در این حوزه کمتر کار شده است.

کریم پور تصریح کرد: با برنامه‌هایی که در ذهن داریم و در مورد آن‌ها با هیئت رئیسه صحبت کرده ام بین گروه‌های نمایشی و هنرمندان تعامل و دوستی ایجاد خواهد شد.

در پایان لوح‌های تقدیری که از طرف اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش تدارک دیده شده بود به اعضای سابق هیئت رئیسه و شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شوش اهدا شد و مهدی کریم پور به محمد دیناروند، صادق اسماعیلی فر، فرزاد پارسا نژاد و عباس کرم الهی هدایایی را اعطا کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.