مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: از عصر امروز سامانه بارشی پرقدرتی در نقاط مختلف استان کرمان آغاز خواهد شد.

هشدار ورود سامانه بارشی در کرمانمجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: با ورود سامانه جدید بارشی از عصر امروز در استان کرمان، در غرب و جنوب استان شاهد بارش به ویژه به صورت برف خواهیم بود.

او افزود: براساس پیش بینی‌های هواشناسی این سامانه بارشی پرقدرت بیشتر نقاط استان کرمان به ویژه غرب و جنوب را تحت تأثیر قرار می‌دهد که بارش‌های این سامانه به صورت برف خواهد بود.

سعیدی با اشاره به اینکه هنوز دراثر بارش‌های قبلی درشهرستان‌های رابر و بافت مشکلاتی دربازگشایی برخی از راه‌های روستایی وجود دارد، گفت: در صورت بارندگی مجدد مشکلات دو چندان می‌شود.

او بیان داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شد تا ظهر امروز تعداد جزئی از روستا‌هایی که هنوز برف گذشته در محورهایشان هست، توسط فرماناری‌ها برای بازگشایی اشان اقدام شود و گزارش را ارائه نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان تصریح کرد: روستا‌هایی که رد منطقه گوغر بافت و منطقه هنزا رابر هستند اغلب خالی از سکنه هستند و به دلیل کاهش شدید دما در فصل زمستان افراد تنها در فصل‌های مناسب سال ساکن میشوند.

سعیدی اظهار داشت:، چون استان کرمان، استانی حادثه خیز است، باید در تمامی بخش‌ها آمادگی کامل داشته باشیم که از امروز آمادگی کامل ستاد بحران درپیش بینی بارش سنگین و قوی د راستان ایجاد شده است و تمام یفرماندارهیا و اعضا ستاد بحران نیز با تمام یامکانات مهیا هستند.

سامانه بارشی قوی دراستان کرمان از عصر امروز آغاز میشود و تا روز یکشنبه نیز ادامه خواهد یافت.

بیشترین بارش‌ها مربوط به مناطق غرب و جنوب است که د رمناطق غربی به صورت برف و د رجنوب استان به صورت رگبار شدید و باران ظاهر خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار