رئیس پلیس راه کردستان گفت: به دلیل بارش برف و سهولت در ترافیک جاده‌ای، تردد انواع کشنده و تریلر از دیشب تا اطلاع بعدی در سه محور سنندج - مریوان، سنندج به دیواندره و سقز به بانه و بالعکس ممنوع است.

ممنوعیت تردد تریلرهای کشنده در سه محور مواصلاتی کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرهنگ عیسی گوهری گفت: محدودیت تردد تریلر در این محورها از امشب در جاده‌های استان اعمال شده و تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

او به بارش برف و لغزندگی در اغلب جاده‌ها و محورهای اصلی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به بارندگی و وجود مه در محورهای مواصلاتی، رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط را مد نظر داشته باشند.

رئیس پلیس راه کردستان تاکید کرد: رعایت فاصله طولی، همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و اطمینان از سالم بودن برف‌پاک‌کن و چراغ خودرو از مواردی است که رانندگان باید قبل از سفر به آن توجه کنند.

سرهنگ گوهری سرعت و تجاوز به چپ را از مهمترین دلایل بروز تصادف در جاده‌ها دانست و یادآور شد: با توجه به کوهستاتی بودن اغلب محورهای مواصلاتی استان، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس از سوی رانندگان ضروری است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.