به نیت شهادت سردار سلیمانی بیش از ۱۰۰ اصله نهال از سوی اداره حفاظت محیط زیست لالی با همکاری انجمن دوستداران محیط زیست و جمعی از همیاران محیط زیست کاشته شد.

زمانپور سرپرست اداره حفاظت محیط زیست لالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به نیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از ۱۰۰ اصله نهال از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با همکاری انجمن دوستداران محیط زیست لالی و جمعی از همیاران محیط زیست کاشته شد.

او با پر اهمیت برشمردن درختکاری در محیط‌های زندگی افزود: حفظ درخت و فرهنگ سازی درخت کاری در جامعه از جمله نیاز‌هایی است که باید در راستای حفظ روحیه نشاط و شادابی خود و دیگران صورت پذیرد.

زمانپور بیان داشت: به همین سبب ما به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان درخت خواهیم کاشت تا این شهرستان علاوه بر سرسبزی و زیبایی بیشتر بیش از پیش مزین و متبرک به نام نامی شهدای ایران اسلامی شود و امیدواریم با این حرکت و به برکت خون شهدا درختکاری در لالی به صورت حرکتی مردمی توسعه پیدا کند و شاهد این باشیم که هر شهروند به سهم خود در این حرکت فرهنگی و اجتماعی شرکت کند.

 سرپرست اداره حفاظت محیط زیست لالی در پایان با قدردانی و حمایت از این حرکت زیبا و پسندیده تصریح کرد: درخت یکی از پرثمرترین نعمت‌های پروردگار متعال است و درختکاری یکی از سنت‌های پسندیده‌ای است که در دین مبین اسلام بویژه از سوی پیامبر (ص) سفارش‌های موکدی بر آن شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.