رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود گفت: به دلیل بارش برف سنگین و کولاک شدید راه ارتباطی بیش از ۲۰ روستای این شهرستان مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، ابوالحسنی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود گفت: به دلیل بارش برف سنگین و کولاک شدید راه ارتباطی بیش از ۲۰ روستای این شهرستان مسدود شده است.

 ابوالحسنی افزود: به دلیل صعب العبور بودن برخی راه‌های ارتباطی روستا‌های منطقه سهند آباد بخش نظرکهریزی همچنان مسدود است که تا عصر امروز همه راه‌های ارتباطی شهرستان بازگشایی می‌شود.

او گفت: عملیات بازگشایی با ۱۵ دستگاه ماشین آلات راهداری با ۶ اکیپ عملیات بازگشایی راه‌های ارتباطی را انجام می‌دهند.

ابوالحسنی گفت: هم اکنون از شروع بارش برف در شهرستان راهداران تلاشگر سریعا در محور‌ها از قبل تعیین شده حضور یافتند و اقدام به عملیات برف روبی و نمک‌پاشی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان نمودند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته چندین خودرو از برف و کولاک آزادسازی شد و مسافران گرفتار در برف نیز در راهدارخانه‌ها اسکان داده شدند.

‍ ابوالحسنی گفت: با تلاش راهداران راه‌های اصلی و فرعی باز بوده و تردد در آن در جریان است.

ابوالحسنی افزود: رانندگان برای تردد در جاده‌های مواصلاتی شهرستان باید وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل نمایند.

او گفت: به منظور کاهش خطرات احتمالی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه تلفن گویایی ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.