نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: جمهوری اسلامی آمریکا را در جهان خوار کرده است.

جمهوری اسلامی آمریکا را در جهان خوار کرده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در مورد عزت شهید سلیمانی در ایران و جهان گفت: امروز عزت جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی و یاران شهیدش لرزه بر اندام آمریکا و ایادیش در منطقه انداخت.
او گفت: دشمن بعد از به شهادت رساندن شهید سلیمانی و دوستانش فکر می‌کرد کار جبهه مقاومت تمام است، ولی وقتی سیل جمعیت را دید و حمله موشکی به پایگاه خودش فهمید تازه کار ما شروع شده به طوری که ترامپ به لکنت زبان افتاد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: عزت شهید سلیمانی و ابو مهدی مهندس که بعد از شهادتشان قلوب مسلمین و آزادگان جهان را فتح کردند این بود که مطیع مقام معظم رهبری و دانش آموخته مکتب حضرت امام خمینی (ره) بودند.

او افزود: شهید سلیمانی برای دیدار با معبودش در گوشه و کنار برای شهادتش دعا می کرد و دعایش مستجاب شد و با پرواز روح بلند این شهید عزیز دلهای خفته ما بیدار شد.

شعبانی بیان کرد: شهرستان نهاوند شهدای روحانی بزرگواری مانند شهید آیت الله قدوسی و شهید آیت الله حیدری و شهدای گرانقدر گروه انقلابی ابوذر و ۸۵۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.