رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: امروز سکه و طلا با روند نسبتا شدید کاهشی در بازار مواجه بوده است.

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت بازار امروز طلا و سکه اظهار کرد: امروز سکه با کاهش ۵۹۰ هزار تومانی در بازار مواجه بوده است.


بیشتر بخوانید: افزایش ۷۰ هزار تومانی سکه امامی/ قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۱۵ هزار و ۲۰۰تومان شد 


محمدولی با بیان اینکه روز گذشته، سکه با روند کاهشی مواجه بوده است تصریح کرد: این در حالی است که اونس جهانی حدود ۳۸ دلار کاهش و به ۱۵۴۷ دلار رسیده است و همین امر موجب شد که بر قیمت طلا و سکه تاثیرگذارد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با تاکید بر اینکه امروز در بازار، داد و ستدی صورت نگرفته است اظهار کرد: دلیل این امر را می‌توان پایان هفته در بازار و همچنین عزای عمومی دانست.

محمدولی در پاسخ به این پرسش که روند بازار را در هفته آینده چگونه ارزیابی می‌کنید؟ افزود: اگر شرایط سیاسی داخلی و خارجی به همین روند ادامه داشته باشد، به نظر می‌رسد که روند کاهشی را در بازار شاهد باشیم.

قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۴۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۵۴۵ دلار و ۸۵ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۷۹ هزار و ۱۳ تومان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار