مسئول ایمنی و آتش نشانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت:مشکل سامانه‌های اعلام و اطفاء حریق سالن چند منظوره و انبار‌های شماره ۱ و ۲ تدارکات کالای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، رفع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پوریا ریاحی مسئول ایمنی و آتش نشانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت: پس از بروز مشکلات مختلف در پنل‌های اعلام و اطفاء حریق سالن چند منظوره و انبار‌های شماره ۱ و ۲ مرکز منطقه با همکاری بخش خصوصی وضعیت دتکتور‌ها بررسی و مشکلات این بخش شناسایی شد.

پوریا ریاحی افزود: با همکاری و پیگیری واحد آتش نشانی و ایمنی این مرکز، پیام‌های هشدار رفع و تلفن‌های اعلام وضعیت اضطراری، در پنل‌های اصلی وصل شد.

او با بیان اینکه دستورالعمل روش کار با پنل، تهیه و در محل مربوطه برایراهنمایی کارکنان نصب شده گفت: یک دوره آموزشی ویژه کارکنان واحد‌های حراست، تدارکات کالا و ابزار دقیق در راستای روش کار با این سامانه‌ها برگزار شده است.

ریاحی با اشاره به اهمیت نصب دتکتور‌ها در فضای صنعتی افزود: دتکتور‌ها (گیرنده‌های سیگنال) در نوع‌های حساس به دود و حرارت و همچنین مادون قرمز تعریف شده اند که در صورت بروز اشکال اعلام حریق از طریق تلفن گیرنده به صورت خودکار با واحد‌های آتش نشانی و حراست وصل می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.