معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: حل مشکلات واحد‌های تولیدی و اقتصادی مطالبه اصلی دولت و مردم است و پیگیر جدی حل مشکلات آن‌ها هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور امروز در جریان بررسی مشکلات طرح‌های اقتصادی و عمرانی شهرستان دشتستان بیان کرد: آمار همه واحد‌های تولیدی فعال، غیر فعال و مشکل دار استان بوشهر جمع‌آوری شده‌است که پس از ارزیابی، مشکلات آن‌ها حل و فصل می‌شود.

او افزود: تا جایی که امکان دارد مشکلات این واحد‌ها با همکاری استاندار بوشهر در استان حل می‌شود و در صورت نیاز در کشور پیگیری خواهد شد.

معاون وزیر کشور ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از راه‌های مهم تامین معیشت مردم استان بوشهر از طریق دریاست یکی از اهداف مهم دولت، استاندار بوشهر و فرمانداران تلاش در این زمینه است.

دین پرست گفت: در شهرستان دشتستان از طرح‌های بسته بندی و نگهداری خرما، طرح آبیاری نخیلات منطقه سعدآباد به وسعت دو هزار و ۴۰۰ هکتار با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان و تعدادی دیگر از طرح‌ها بازدید شد که با تامین منابع مالی، تسهیلات و اعتبار مورد نیاز، این طرح‌ها رونق بیشتری به شهرستان و استان خواهند داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.