سالن مطالعه سرای دانشجویی دختران دانشگاه اصفهان افتتاح شد

سالن مطالعه شهید سپهبد قاسم سلیمانی در سرای دانشجویی دختران دانشگاه اصفهان افتتاح شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سالن مطالعه شهید سپهبد قاسم سلیمانی در محل سرای دانشجویی خواهران دانشگاه اصفهان با حضور رئیس، معاون اداری و مالی، معاون دانشجویی و جمعی از مدیران ارشد این دانشگاه افتتاح شد.

هوشنگ طالبی رییس دانشگاه در مراسم افتتاح و بهره برداری از سالن مطالعه شهید سپهبد سلیمانی ضمن تکریم و بزرگداشت مقام شامخ این شهید سرافراز ایران اسلامی، اظهار کرد: فلسفه وجودی این سالن مطالعه، افزایش فضای مطالعه برای دانشجویان است.

وی افزود: با توجه به رسالت دانشگاه در تامین مکان مناسب جهت مطالعه دانشجویان، مکانی برای مطالعه دانشجویان دختر در نظر گرفته شد که به راحتی در دسترس کلیه دختران دانشجو قرار گرفته تا  آنها بدون دغدغه و با خیال راحت در هر زمان، امکان استفاده از سالن مطالعه را داشته باشند.

طالبی اظهار کرد: مکان در نظر گرفته شده نیاز به بازسازی و نوسازی داشته که با توجه به نزدیک بودن به زمان امتحانات دانشجویان و کمبود وقت در یک تلاش جهادگونه ظرف مدت کمتر از ۲۰ روز این سالن مطالعه بازسازی و تحویل دانشجویان شده  است.

گفتنی است این سالن مطالعه دارای زیربنای ۷۵۰ متر مربع با ظرفیت ۵۰۰ نفر بوده که دانشگاه جهت خدمات صورت گرفته در بحث روشنایی، گرمایش و به سازی ابنیه آن تقریباً دومیلیارد ریال هزینه کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار