نبرد یزد لوله و شاهین بندر عامری در هفته چهارم لیگ دسته سه فوتبال کشور

سرمربی تیم فوتبال یزد لوله گفت: تیم یزد لوله در چارچوب مرحله نهایی هفته چهارم لیگ دسته سه فوتبال کشور میهمان تیم شاهین بندر عامری خواهد بود.

محمود امیری، سرمربی تیم فوتبال یزد لوله در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور فردا جمعه در گروه سوم‌این رقابت‌ها آغاز می‌شود این درحالی است که تیم فوتبال یزد لوله میهمان شاهین بند عامری بوشهر خواهد بود.

او بابیان اینکه این دیدار راس ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای اهرم بوشهر آغاز می‌شود، افزود: در چار چوب هفته چهارم این رقابت ها، تنها نماینده استان در لیگ سه، تیم یزد لوله به مصاف شاهین بندر عامری خواهد رفت.

محمود امیری ادامه داد: در حال حاضر تیم یزد لوله بعد از برد هفته قبل مقابل نماینده اراک در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته و همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا بازی این هفته را هم با برد ۳ امتیازی به پایان برسانیم.

او در پایان به چهارمی یزد لوله در جدول اشاره کرد و گفت: تیم یزد لوله، درحال حاضر با یک پیروزی و یک مساوی و یک شکست با ۴ امتیاز در رده چهارم‌و شاهین بند عامری بوشهر با دوبرد و یک بازی کمتر با شش امتیاز در رده دوم جدول گروه سوم مسابقات لیگ‌دسته سه فوتبال کشور قرار دارد.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از استان حضور دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.