دنیا سال‌ها بعد به توانمندی‌های شهید سلیمانی پی می برد

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت:شهید سلیمانی کسی بود که دنیا سال‌ها بعد به توانمندی‌های او در مدیریت بحران پی می‌برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا دیروز در مراسم گرامی‌داشت چهاردهمین سالروز شهادت احمد کاظمی و سومین روز به خاکسپاری شهید سلیمانی اظهار داشت: این دو شهید به هم نزدیک بودند و حالا زمان شهادتشان به هم گره خورده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا ادامه داد: سعی می‌کنم به ویژگی‌های متمایز کننده دو شهید در سه بخش اشاره کنم؛ ابتدا ویژگی‌های فردی مثل اخلاص، تواضع، مردمی بودن، دوری از دنیا، شهادت‌طلبی و ... بود.

او تصریح کرد: بخش دوم، توانایی مدیریت جهادی و ولایتمداری است و این می‌شود که می‌بینیم پس از شهادتش سونامی در جهان ایجاد می‌کند که بشریت حیران می‌شود.

سعیدی با بیان این‌که مهمترین رکن انقلابی‌گری، ولایت‌مداری است، اذعان داشت: ویژگی دیگر توانایی مدیریت بحران بود، افراد زیادی هستند که مدیریت می‌کنند، اما پس از بروز بحران وا می‌دهند، شهید سلیمانی کسی بود که دنیا سال‌ها بعد به توانمندی‌های او در مدیریت بحران پی می‌برد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در خصوص عملکرد شهید سلیمانی عنوان کرد: دمشق و بغداد در حال سقوط بودند و ۹۰ درصد کشور را داعش تصرف کرده بود، قرار بود طبق طرح جو بایدن عراق را به ۴ تکه تقسیم‌بندی کنند که همه نقش بر آب شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.