استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سند مهارت شغلی این استان تدوین شده، اما باید هر سال به روز و به تهیه اطلس مهارتی شغلی نیز توجه شود.

سند مهارت شغلی سیستان و بلوچستان تدوین شده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای مهارت سیستان و بلوچستان که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد اظهار داشت: در کشور ظرفیت‌های فراوانی برای ایجاد اشتغال وجود دارد، اما به جهت نبودن در مدار قانون این ظرفیت‌ها خدشه دار شده که قاچاق یکی از این موارد است.

او افزود: متاسفانه فرهنگ کار در کشور مناسب نیست به همین دلیل وضعیت اشتغال درست نمی‌شود که امیدواریم با تلاش‌های رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای این امر تصحیح شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه بدانند مهارت باید اثرگذار و نجات دهنده در حوزه فنی و سایر حوزه‌ها باشد.

او  بیان کرد: سیستان و بلوچستان آسیب‌پذیرترین استان کشور در حوزه دانش فنی است و باید پیوند حوزه فنی و حرفه‌ای با بخش‌های مربوطه در این استان بیشتر شود.

موهبتی تصریح کرد: در آموزش‌ها باید متناسب با اقتضای زمان و مکان و نیاز روز پیش برویم.

او  اظهار داشت: باید در حوزه آموزش مربی برای کشور‌های همسایه نیز تلاش شود چراکه اگر همسایه‌های ما پیشرفته باشند ما نیز خوشحال خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار