امام جمعه انار گفت:از اقدام انقلابی فرزندان ایران که سیلی محکمی به آمریکا زدند تجلیل می کنیم.

قدردانی از سیلی سخت فرزندان انقلاب به آمریکابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نمازجمعه امروز از اقدام شجاعانه و بهنگام فرزندان انقلابی ملت ایران که سیلی سخت و محکمی به آمریکای جنایتکار زدند تقدیر و تشکر کرد و گفت: از اقدام شجاعانه و بهنگام فرزندان انقلابی ملت ایران بویژه سردار حاجی‌زاده و همه نیرو‌های فداکار و قهرمان هوا، فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سیلی سخت و محکمی به آمریکای جنایتکار زدند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود:از اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای محترم نگهبان در تصویب و تأیید طرح سه فوریتی در جهت تروریست خواندن ارتش و وزارت دفاع آمریکا پنتاگون تقدیر و تشکر نموده و تداوم این قاطعیت را در قبال زیاده‌ خواهی‌های آمریکا خواهان هستیم.

او در ادامه خطبه‌ها گفت:از اینکه سرانجام دولت به این نتیجه رسید که برجام پوسیده و توخالی را کنار گذاشته و گام پنجم و نهایی را در کاهش تعهدات هسته‌ای و رفع همه محدودیت‌ها بردارد تشکر می‌کنیم.

امام جمعه انار تصریح کرد:امیدواریم کلیه مسئولین نظام در تصمیم‌گیری‌ها براساس نظرات و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران حرکت کنند و از تحمیل هزینه‌های سرسام‌آور و غیرقابل جبران به خاطر بعضی تصمیم‌گیری‌های غلط پرهیز نمایند.

حجت‌الاسلام منتظری افزود:در جریان تشییع پیکر پاک سردار رشید اسلام و ایران متأسفانه جمعی از عزیزانمان در اثر ازدحام و جمعی از هموطنان عزیز در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری جان باختند که شدیدا باعث تاسف وتاثر گردید، ما این مصیبت‌ها را به خانواده‌های داغدارشان تسلیت عرض می‌نماییم.

او افزود:با تدبیر و حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی سردار سرافراز اسلام و ایران فرمانده جدید سپاه قدس سردار اسماعیل قاآنی منصوب شدند که ایشان از یاران و همرزمان حاج قاسم است که انشا االه با قدرت و قوت راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش را ادامه خواهند داد.

حجت‌الاسلام منتظری بیان داشت: از مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان انار که در هفته گذشته برنامه‌های بسیار خوبی را برای گرامیداشت سردار رشید اسلام و ایران شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان انار و شهر‌ها و روستا‌های اطراف برگزار کردند نهایت تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

امام جمعه انار تاکید کرد:ارتحال عالم فرزانه، نویسنده و دانشمند توانا، یار و یاور دیرینه حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی، اولین رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه حضرت آیت‌الله حاج سید هاشم رسولی محلاتی را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجاتش را خواهانیم.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار