امام جمعه سنندج از اقدام سپاه پاسداران و سیلی موشکی به آمریکا تشکر و قدر دانی کرد.

اقدام سپاه پاسداران سیلی محکمی به آمریکا بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیما و شهادت جمعی از مردم کرمان در تشیع پیکر سردار دلها، سردار قاسم سلیمانی، گفت: بنده از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی و همچنین محکومیت ترور سردار سرافراز اسلام و مالک اشتر ولایت، حاج قاسم سلیمانی کمال تشکر را دارم.

ماموستا رستمی از سیلی موشکی سپاه به امریکا قدردانی کرده و افزود: از جانب خود و تمامی مردم ولایتمدار استان کردستان از این اقدام انقلابی و بی‌نظیر سپاه پاسداران صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

اوبا اشاره به اینکه هسته گزینش در ۱۵ دی ماه سال جاری تشکیل شده اظهار داشت: گزینش امری مهم برای تشخیص نیک و بد از یکدیگر است و بنده  به سهم خود این روز را به مردم تبریک می‌گویم.

امام جمعه سنندج بیان کرد: به کارگیری افرادی شایسته با حسن اخلاق و شخصیتی وارسته و توانمند در بدنه ادارات و سازمان امری مهم و ضروری است و به توسعه جامعه کمک ویژه‌ای می‌نماید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.