آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با بیان اینکه شهادت سپهبد قاسم سلیمانی خاورمیانه‌ای جدید با محور مقاومت ایجاد کرد گفت: سردار سلیمانی اخلاصی از جنس علوی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه ۲۰ دی ماه در سمنان گفت: وقتی سردار سلیمانی گفته بود روی سنگ آرامگاه من بنویسید سرباز وطن به این مفهوم است که این شهید بزرگوار اخلاصی از جنس علوی را با خود به همراه داشت.

او با بیان اینکه شهادت سپهبد قاسم سلیمانی خاورمیانه‌ای جدید با محور مقاومت ایجاد کرد افزود: مردم خواستار انتقام بودند و سپاه پاسداران خواسته مردم را با یک سیلی عملی کرد.

امام جمعه سمنان با تاکید بر ویژگی‌های مهم سردار سلیمانی گفت: کار‌های مهم این سرباز ایجاد خاورمیانه‌ای جدید با محور مقاومت بود، در صورتی که آمریکا به دنبال خاورمیانه‌ای با کدخدایی خود بود و این خواب شیطانی آن‌ها تعبیری نداشت.

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه اخلاص، مردم‌داری، ولایت مداری، شجاعت، تدبیر و درایت تنها بخشی از خصوصیات اخلاقی سردار دل‌ها به شمار می‌رود تصریح کرد: همین ویژگی‌ها شخصیت او را از دیگران متمایز می‌کرد و باعث شد تا تشییع پیکر وی با حضور پرشکوه مردم برگزار شود که اجرای مراسم‌های بزرگداشت در اقصی نقاط کشور و استان سمنان گواه محبوب بودن او نزد مردم است.

او تصریح کرد: یکی از برکت‌های خون این شهید تصویب طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی و معرفی پنتاگون به عنوان یک مرکز تروریستی است که باید از مجلس تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی تصویب دستور خروج نیرو‌های آمریکایی در مجلس عراق و در نهایت حضور و تشییع عاشورایی مردم را نیز به همراه داشت که باید از مجلس عراق و مردم بابت این حضور عاشورایی تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه سمنان افزود: شخصیت سردار سلیمانی چنان برجسته بود که حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی و دیگر نیرو‌های مقاومت از او درس می‌گرفتند و ایشان تضمین امنیت منطقه بودند از آنجاکه آمریکا این مهم را مغایر اهداف خود می‌دانست دست به اقدام زدند که در عمل اتحاد بیشتر امت‌های مسلمان را به دنبال داشت.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار