نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور پرشور مردم در تشییع سردار شهید سلیمانی روحی تازه در انقلاب دمید.

سردار سلیمانی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: تقوا سرمایه‌ای است که ما را در دنیا و آخرت حفظ می‌کند هدایت هدیه خداوند است که به برخی از انسان‌ها و مؤمنان عطا می‌شود  آنهایی که می‌گویند شهدا زنده نیستند کسانی هستند که به معاد اعتقادی ندارند و دارای جهان بینی مادی هستند.

او بیان کرد: شهید سردار سلیمانی را ببینید که چگونه همه کشور برای ایشان قیام کردند بودنشان و شهادتشان هدایت بود این حضور در ۲۰ سال اخیر بی سابقه بود و به نوعی تحول در کشور ایجاد کرد.

او  با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فقط متعلق به ایران نبود و در دنیا نظیر نداشت، بیان داشت: سردار قاسم سلیمانی شخصیتی مبتکر بود و حشدالشعبی، بسیج زینبیون و فاطمیون و.. نیز ایشان تشکیل دادند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای جهان بشریت است و نورانیت ایشان قبل از خلقت بود.

آیت الله علما همچنین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم قم به مناسبت ۱۹ دی بیان داشت: حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی در عراق به فرموده رهبری تنها یک سیلی است و اگر آدم نشوند کار ما عقبه خواهد داشت.

خطیب جمعه کرمانشاه با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اقتدار موشکی ما مدیون شهید تهرانی مقدم است که یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم و به دلیل زحمات این شهید بزرگوار است که امروز توانستیم قدرتمند به دشمنان پاسخ دهیم.

او ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی در دنیا تأثیر گذاشت و مردم در بدرقه این شهید بزرگوار کاری بی نظیر کردند و با این حضور با شکوه روحی تازه در ایران اسلامی دمیدند.

آیت الله علما با اشاره به فرمایشات رهبری بیان کرد: ایشان فرمودند در مقابل این شهید بزرگوار تعظیم می‌کنم.

او با تاکید بر لزوم شناخت جبهه دشمن عنوان کرد: باید کشور ما از نظر اقتصادی و نظامی قوی و محکم باشد.

 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.