دیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به بیانیه باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به بیانیه باشگاه استقلال گفت: واقعیت این است که جواد نکونام هفته پیش لیست بازیکنان مد نظرش برای نیم فصل دوم را به من داد. در این لیست نام پاتوسی قرار داشت که مربی اعلام کرد قیمت این بازیکن ۳۵۰ هزار دلار است. به نکونام گفتم این موضوع را به من بسپارد.

آذری ادامه داد: با باشگاه اصلی پاتوسی وارد مذاکره شدیم و ساعت ۲ بامداد چهارشنبه به توافق نهایی رسیدیم. قرارداد را برای شفاف سازی روی سایت گذاشتیم.

آذری گفت: ما به عملکرد باشگاه‌های دیگر کاری نداریم. حرفه‌ای هستیم و بر اساس تجربه و آموخته‌ها کار خودمان را انجام می‌دهیم.

آذری در واکنش به پیشنهاد مناظره با مدیران استقلال در پی صدور بیانیه‌ی باشگاه استقلال گفت: استقلال به من ارتباطی ندارد و صحبتی هم با مدیرانش ندارم. اگر من هم چنین بازیکنی را از دست داده بودم و جمعیت ۲۰ میلیونی هواداران معترض می‌شدند علیه آذری که هیچ، علیه بزرگتر از آذری هم بیانیه می‌دادم. من در مصاحبه ام گفتم سه باشگاه حرفه‌ای به دنبال پاتوسی هستند و هر کدام موفق شوند، حرفه ای‌تر هستند.

آذری گفت: هپاتیت کسانی دارند که دروغ می‌گویند و فرافکنی می‌کنند. شما با یک مدیر حرفه‌ای طرف هستید. پول را دیروز از کانالی فرستادیم که به شما نمی‌گوییم. من به عنوان عضوی از ورزش کشور موظف هستم با حرفه‌ای گری، ذکاوت و هوشی که در سر خیلی‌ها نیست، در شرایط تحریم این کار را انجام دهم. اگر ناراحت هستند که این پول چطور منتقل شده است، باید بدانند خیلی راحت‌تر از چیزی که فکر کنند از کانال قانونی و در عرض ۲ ساعت و نیم پول منتقل شد. آقایان اگر مایل بودند برای آن‌ها کلاس آموزشی می‌گذاریم.

مدیرعامل فولاد با اشاره به اتفاقاتی که اخیرا برای استقلال افتاده گفت: مشکل پاتوسی نیست. در ۲ ماه گذشته استقلال با مسائل زیادی رو به رو بود. آقایان به جای بیانیه بروند مشکلات را حل کنند. هنوز بخشی از درآمد حاصل از بازی‌های استقلال در باشگاه‌های آسیا، دریافت نشده است. ما به این کانال مالی برای خودمان و دوستانی که به ما اعتماد دارند، نیاز داریم.

آذری با اشاره به بیانیه‌ی استقلال گفت: سعید آذری ۲ روز بعد از خروجش از ذوب آهن، مدیرعامل فولاد شد. بعد از خروج شما از استقلال شما را در محل خودتان هم نمی‌شناسند. من در باشگاه استقلال فقط منزوی و فتح الله زاده را می‌شناسم. بیانیه‌ای که منتشر کردید سراسر توهین است. عوام فریب شما هستید که به وعده‌هایی که به هواداران داده اید عمل نکرده اید.

آذری تاکید کرد: اگر ۲ - ۳ مورد حقوقی و قضایی که در بیانیه مطرح شده را با اسناد اثبات نکنند، به سرنوشت بدی گرفتار می‌شوند. این کانال برای تمامی دنیا معتبر و کارآمد است.

آذری باشگاه استقلال را محله‌ی برو و بیا توصیف کرد و گفت: نتوانستند نیرو‌های خود را حفظ کنند. تیم استقلال را مثل جنگجوی بدون سلاح به میدان می‌فرستند. تازه دیروز کاپیتان تیم به تمرین اضافه شده است و ادعای مدیریت حرفه‌ای دارند. هیچوقت از استقلال به من پیشنهادی نشده و چشمی به مدیریت استقلال ندارم.

آذری در پایان بر موضع باشگاه فولاد تاکید کرد و گفت: ۲۷ دی ماه مقابل استقلال بازی نمی‌کنیم. سه بازیکن ما در تیم ملی امید هستند و طبق قانون این حق برای ما وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار