کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : هوای استان طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد و افزایش پوشش ابر و در پاره‌ای از نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : طبق آخرین تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌های هواشناسی داشتیم، هوای استان طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد و افزایش پوشش ابر و در پاره‌ای از نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

او گفت : کاهش دمای شبانه را در فردا، یکشنبه بیشتر احساس می‌کنیم.

او افزود: طی روز دوشنبه به دلیل گذر موج ضعیفی از جو منطقه علاوه بر افزایش پوشش ابر در پاره‌ای از نقاط از جمله نواحی شمال استان شاهد رگبار خفیف برف هم خواهیم بود.

حق‌پرست افزود: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته شرایط جوی آرام و پایدار است و طی این مدت پدیده قابل توجهی را برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌کنیم.

او سردترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته را کوزران با چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر و گرم‌ترین را سومار با ۱۷ درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: دمای شهر کرمانشاه طی این مدت در سردترین ساعت ۲ درجه سانی‌گراد زیر صفر و در گرم‌ترین، هشت درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.