مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش برف راه ارتباطی ۱۵۰ روستای این استان را مسدود کرد.

تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد تنها با رنجیر چرخ امکان داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، "محمد حسین نصیری" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده ارتباطی ۱۵۰ روستای استان بعلت بارش برف مسدود شده است، این راه‌ها خاکی و شوسه هستند.

وی اظهارکرد: تردد در محور‌های مواصلاتی استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به وجود گردنه‌های برفگیر و ریزش برف در استان، استفاده از زنجیر چرخ الزامی است.

نصیری با بیان اینکه تردد تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است، تصریح کرد: با توجه به لغزندگی جاده‌ها و ادامه بارش برف و باران، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی ادامه داد: رانندگان همچنین پیش از حرکت، سیستم گرمایشی خودرو را بررسی کنند و خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون بارش برف در مسیرهای، "یاسوج-سپیدار"، "یاسوج – چرام"، "یاسوج به سی سخت" و یاسوج- بابامیدان"، " یاسوج- سمیرم"، "یاسوج- اقلید"، "یاسوج- مارگون" و "یاسوج- لوداب" ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.