هفته پایانی لیگ برتر فوتسال؛

مصاف جذاب مس و گیتی پسند در اصفهان/ کار سخت سن ایچ برابر ستاره‌های ورامین/ تلاش اهورا برای نجات از سقوط

مسابقات هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه با برگزاری تمامی رقابت‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و ششم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه با برگزاری تمامی مسابقات در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. تا این هفته چهره بیشتر تیم‌های صعود کرده به مرحله پلی آف مشخص شده و با برگزاری بازی‌های فردا حضور ۸ تیم نهایی مرحله پلی آف قطعی خواهد شد. همچنین با برگزاری بازی‌های فردا چهره ۲ تیم سقوط کرده به دسته پایین‌تر هم مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید: سهرابی: تیم فوتسال بانوان سایپا فقط برای پیروزی به زمین می‌آید


گیتی پسند اصفهان - مس سونگون/ ساعت ۱۶:۳۰ / سالن پیروزی اصفهان

ابتدا در یکی از حساس‌ترین و دیدنی‌ترین بازی‌های این هفته تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی در اصفهان به مصاف هم می‌روند. مس سونگون در بازی گذشته خود میزبان تیم شاهین کرمانشاه بود و به دلیل اعتراض تیم شاهین به قضاوت آن دیدار این بازی از سوی داور مسابقه نیمه تمام رها شد و قرار است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای قطعی این بازی را تا قبل از دیدار با گیتی پسند صادر کند. به گفته مسئولان باشگاه مس سونگون به احتمال بسیار زیاد نتیجه قطعی این بازی با نتیجه ۶ بر صفر به سود مس اعلام خواهد شد. اگر این ۳ امتیاز را به حساب مس سونگون واریز کنیم آن‌ها الان با ۵۹ امتیاز می‌توانند صدرنشینی خود را در رقابت‌های این فصل لیگ برتر قطعی کنند.

در آن سوی میدان تیم رده دومی گیتی پسند اصفهان قرار دارد که این فصل موفق شده نتایج بسیار خوبی را کسب کند. آن‌ها در بازی هفته گذشته خود موفق شدند برابر فرش آرا مشهد به برتری دست پیدا کنند. گیتی پسند با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و همچنان رده دوم جدول را در اختیار دارد. آن‌ها اگر بتواند در بازی برابر مس سونگون به پیروزی دست پیدا کنند آن وقت با اختلاف ۳ امتیاز نسبت به مس سونگون جایگاه خود را در رده دوم جدول قطعی می‌کنند.

ستارگان ورامین - سن ایچ ساوه/ ساعت ۱۷:۰۰ / سالن شهید گلعباسی ورامین

در دیگر بازی مهم این هفته ۲ تیم ستارگان ورامین و سن ایچ ساوه در سالن شهید گلعباسی ورامین به مصاف هم می‌روند. این ۲ تیم اکنون با ۳۹ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و ششم جدول مسابقات قرار دارند و برای آن که جایگاه خود را بتوانند در جدول بهبود ببخشند محکوم به پیروزی در برابر یکدیگر هستند. تیم فوتسال ستارگان ورامین در بازی هفته گذشته خود مهمان شهروند ساری بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک از این تیم شکست خورد و با این شکست ۳۹ امتیازی باقی ماند و همچنان در رده پنجم جدول جای دارد.

همچنین در آن طرف تیم خوب و متحول شده سن ایچ ساوه قرار دارد که این فصل موفق شده نتایج بسیار خوبی را کسب کند. آن‌ها این هفته یک بازی بسیار سختی را در برابر شاگردان رضا داورزنی در تیم ستارگان ورامین خواهند داشت. سن ایچی‌ها در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم اهورا بهبهان موفق به پیروزی شد و با این برتری که به دست آورد جمع امتیازات خود را به عدد ۳۹ رساند و همچنان در رده ششم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: ۳ ایرانی دیگر در لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان


سوهان محمد سیما قم - شهروند ساری/  ساعت ۱۷:۰۰ / سالن شهید حیدریان قم

در دیگر بازی مهم این هفته ۲ تیم سوهان محمد سیما قم و شهروند ساری به مصاف هم می‌روند. این بازی برای هر ۲ تیم از اهیمت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا هر ۲ تیم می‌خواهند که در پایان این فصل جایگاه خوبی را به دست آورند. تیم فوتسال شهروند ساری در بازی گذشته خود برابر تیم قدرتمند ستارگان ورامین قرار گرفت و در پایان موفق شد برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کند و با ۴۵ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی مسابقات قرار گیرد. اگر ساروی‌ها بتوانند در بازی برابر سوهان محمد به برتری دست پیدا کنند به احتمال بسیار زیاد جایگاه خود را در جمع ۴ تیم اول جدول رده بندی مسابقات قطعی خواهند کرد.

در آن طرف میدان تیم سوهان محمد سیما قم قرار دارد که بعد از رفتن محسن حسن زاده سرمربی سابق این تیم، موفق نشده نتایج خوبی را کسب کند به طوری که با رفتن حسن زاده از این تیم سوهان محمد سیما تا رده‌های پایین جدول سقوط کرد. این تیم در بازی هفته گذشته خود برابر تیم انتهای جدولی آذرخش بندرعباس قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر یک از این جنوبی شکست خورد. سوهان محمد با این شکست همچنان ۳۵ امتیازی است و در رده هفتم جدول قرار دارد و حضور خود را در مرحله پلی آف قطعی کرده است.

اهورا بهبهان - فرش آرا مشهد/ ساعت ۱۷:۰۰ / سالن علی ابن ابی طالب (ع) بهبهان

در دیگر بازی حساس این هفته ۲ تیم اهورا بهبهان و فرش آرا مشهد در بهبهان به مصاف هم می‌روند. هر ۲ تیم در بازی گذشته خود برابر حریفانشان تن به شکست داده اند و برای جبران آن نتیجه این هفته با تمام توان و قدرت خود وارد مسابقه می‌شوند. تیم اهورا بهبهان در دیدار گذشته خود مهمان تیم سن ایچ ساوه بود و در پایان با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب این تیم شد. اهورایی‌ها با این شکست ۲۱ امتیازی باقی ماندند و با توجه به پیروزی آذرخش در برابر حریفش این تیم با یک پله سقوط در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت.

در آن طرف تیم خوب و قدرتمند فرش آرا مشهد قرار دارد. این تیم در این فصل با پیروزی‌هایی که به دست آورده موفق شده نظر کارشناسان فوتسال را به خود جلب کند. فرش آرا در بازی هفته گذشته خود برابر تیم رده دومی گیتی پسند اصفهان قرار گرفت و در پایان با یک گل از این تیم شکست خورد و با همان ۴۶ امتیاز همچنان در رده سوم جدول قرار دارد. فرش آرا اگر در بازی با اهورا بتواند به پیروزی دست پیدا کند تا حدود زیادی جایگاه سومی خود را در جدول قطعی می‌کند.


بیشتر بخوانید: توقف تیم هیئت خراسان در لیگ فوتسال بانوان


سایر بازی‌های این هفته:

۲ تیم مقاومت البرز و آذرخش بندر عباس از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن انقلاب کرج به مصاف هم می‌روند.

همچنین در دیگر بازی این هفته تیم‌های ارژن شیراز و ملی حفاری اهواز از ساعت ۱۷:۰۰ در شیراز به مصاف هم می‌روند که این بازی هم می‌تواند به جذابیت دیدار‌های این هفته بیفزاید.

در دیگر بازی این هفته ۲ تیم شاهین کرمانشاه و هایپرشهر شاهین شهر از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن شهید بهشتی کرمانشاه برابر هم قرار می‌گیرند. تیم فوتسال شاهین کرمانشاه سقوط خود را به دسته پایین‌تر قطعی کرده است و بازی این هفته این تیم در برابر هایپرشهر بیشتر جنبه حیثیتی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار