فرمانده پلیس راه تربت حیدریه گفت: با توجه به تداوم بارش برف تا ظهر فردا و احتمال بسیار قوی وقوع یخبندان، امکان تردد خودرو‌ها بسیار ضعیف است.

انسداد دوباره جاده تربت‌حیدریه - مشهد محتمل استسرهنگ حسین میش مس فرمانده پلیس راه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت:هر چند با تلاش صورت گرفته جاده این شهرستان به سمت مشهد بازگشایی شده است، اما با توجه به تداوم بارش برف تا ظهر فردا و احتمال بسیار قوی وقوع یخبندان امشب در سطح جاده، امکان تردد خودرو‌ها بسیار ضعیف است و حتی احتمال مسدود شدن دوباره این مسیر نیز ممکن است.

او ادامه داد:از تمام رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند درخواست می‌شود یا سفرشان را به تعویق بیندازند و یا خودروی خود را مجهز به زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی کنند.

فرمانده پلیس راه تربت حیدریه گفت: با توجه به بارش کنونی برف و برودت هوا از عصر امروز، شاهد یخبندان در جاده‌های ارتباطی شهرستان تربت حیدریه خواهیم بود.


 


بارندگی تا فردا در تربت حیدریه ادامه دارد

 
 
رضا صفایی رئیس اداره هواشناسی تربت‌حیدریه نیز به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: از شب گذشته تاکنون ۱۰ سانتیمتر برف در این شهرستان بارید و درجه هوا یک درجه بالای صفر است. دمای هوای امشب در تربت حیدریه به ۲ درجه زیر صفر خواهد رسید.

او ادامه داد: افزود: سامانه بارشی کنونی تا روز دوشنبه بر روی منطقه فعال است، ولی اوج بارندگی آن تا فردا ظهر است.

رئیس اداره هواشناسی تربت حیدریه گفت: هر چند از ظهر فردا سامانه بارشی از منطقه خارج می‌شود، اما از آنجا که یک جبهه توده هوای سرد از منطقه سیبری وارد کشور می‌شود لذا تا چند روز آینده شاهد یخبندان و رسیدن برودت هوا به منفی ۶ تا هفت درجه زیر صفر خواهیم بود.
 
 
انتهای پیام//د.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.